Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



24 juli, 2013

Superchallenge #3 Vakantiefun


Lieve mensen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Denken jullie ook nog even allemaal aan onze Super Challenge!

De opdracht van de 3e Superchallenge is:

Een drieluik vol vakantiefun!
 
Een drieluik is een combinatie van drie werkstukken, die samen
 
één geheel vormen. Dat kan door de vorm, door de sfeer of 

door de materialen zijn, zolang het maar bij elkaar hoort. 


Wat kun je winnen? 

Een reportage in uitgave 10 van Cards & Scrap. 

In deze reportage wordt de winnaar zelf in het zonnetje gezet!

Start Superchallenge: 16 juli 2013


Eind Superchallenge: 13 augustus 2013 

Ook nu wens ik iedereen weer heel veel succes!



Lieve groetjes Noriko

Geen opmerkingen: