Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



23 juli, 2013

Uitdaging 177


Lieve bloggers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wat er fout is gegaan weet ik niet maar het was de bedoeling dat dit bericht vanmorgen in alle vroegte op mijn blog zou komen, maar niet dus.........

Sorry maar hier dan als nog:
De nieuwe uitdaging die vandaag van start is gegaan bij Cards&Scrap
Wat doen we het liefst met dit mooie weer?
 Inderdaad lekker in de tuin zitten!
Dat is dan ook meteen het nieuwe thema voor uitdaging 177


Even een fotootje van onze tuin waar wij bij zomerdag heel veel te vinden zijn.

Voor de voorwaarden moet je even op onderstaande banner klikken


En ook nu weer een mooie prijs voor de winnaar van één van onze sponsors.



Ik wens iedereen heel veel succes met deze uitdaging.
Maar met dit mooie tuinweer moet het toch wel lukken!!!!!!


Lieve groetjes Noriko


7 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wow,wat een mooie tuin,zó netjes.Je kaart hieronder is ook een hele mooie,lieve groetjes Miranda

Lenie Hempen zei

Dat is een mooie keurige tuin Zus.
Daar is met veel plezier en genot te zitten.
Barloe denkt daar vast en zeker wel het zelfde over.
Kijk die lieve schat toch lekker liggen.
Geniet lekker van Jullie mooie tuin.

Gr Leen

Ursula Alice Stegmann zei

Das ist aber ein schöner Garten, so kann man gut den Sommer verbringen.
Liebe Grüsse, Ulla

Sylvia zei

Mooi aangelegde tuin. En de hond lekker in de schaduw.
Leuke uitdaging,weet nog niet of ik mee doe.
Te weinig inspiratie, maar ik heb nog een aantal dagen de tijd, dus wie weet.

Groetjes Sylvia

Hanny zei

Nou daar in jullie tuin is het inderdaad goed toeven, heerlijk om lekker buiten te kunnen zitten, ik geniet daar ook zo van alhoewel ik met dit weer toch vaak ga zwemmen om af te koelen;)
liefs Hanny
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Wauw Noriko wat een schitterende tuin hebben jullie, prachtig.
Liefs van Anita

Richtsje zei

De uitdaging weet ik nog niet...maar je tuin is schitterend! Heerlijk zitten bij het zingen en kwetteren van jullie vogeltjes! Daar is het goed toeven!

Groetjes Richtje