Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



02 april, 2013

Uitdaging 161


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag start er een nieuwe uitdaging bij:



Het is alweer uitdaging 161 die van start is gegaan.
De opdracht is gebruik de sketch en maak een kaart of lay-out voor een man.


Ook nu hebben we een super leuke prijs gekoppeld aan deze uitdaging welke gesponsord word door:


En


Kijk voor het meedoen even goed op het blog voor de voorwaarden.
En dan luid mij alleen nog te zeggen heel veel succes en natuurlijk hopen we weer op veel mooie inzendingen.


Lieve groetjes Noriko

Geen opmerkingen: