Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



23 april, 2013

Uitdaging 164


Lieve bloggers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dit fotolijstje heb ik gemaakt met alleen cardstock.
Ik heb hem gemaakt voor de nieuwe uitdaging van Cards&Scrap challengeblog.
De uitdaging is maak een kaart of lay-out en verwerk alleen cardstock.


Door op het cardstock met inkt en embosfolders te werken krijg je de mooiste dingen.


De tekst achter de foto is gemaakt met een embosfolder en is bewerkt met inkt.


Achter het lijstje zit het standaardje van Tim Holtz geplakt, en ja ook deze is van cardstock.

Ook deze keer hebben we weer een mooie prijs gekoppeld aan de uitdaging.
De sponsor van deze week is Marianne Design.





Heb je zin om mee te doen met deze uitdaging klik dan even op de banner en kijk op het blog voor de voorwaarden.

Ik wens iedereen weer heel veel succes!


Lieve groetjes Noriko


18 opmerkingen:

Ursula Alice Stegmann zei

Das ist ein wunderschöner Fotorahmen, den du gemacht hast, und was f ür ein lieber Junge mit einem so nettem Lächeln!!!
Liebe Grüssen Ulla

Lenie Hempen zei

Hij is weer mooi en lief Zus.
Vooral dat Jochie vind Ik zo lief hihi.
Echt het is een schitterend mooi fotolijstje.

Gr Leen

Hanny zei

Wat heb je dit mooi gemaakt weer, de kleine details maken het tot een bijzonder mooi geheel.
Fijne dag, liefs Hanny♥

Je@net zei

Wat een super gaaf fotolijstje, Noriko, erg mooi gedaan!

Marian zei

Wat leuk net een echt schilderijtje
Succes met de Challence
Gr. Marian

Antoinette Voorn zei

Zoooo dan,,mooi hoor! En top idee, natuurlijk!

Gr antoinette

Richtsje zei

Dit ziet er wel heel gaaf uit Noriko, wat bijzonder mooi gedaan!

Groetjes Richtje

Agnes zei

Prachtig fotolijstje Noriko! Oh daar zou je eigenlijk ook nog grotere stansen van moeten hebben om een mooi triootje te kunnen neerzetten :)
En kan wel raden wie er op de foto staat....wat een lief koppie!!
Liefs, Agnes

Anneke klerks zei

prachtig wat een schitterende fotolijst!!
liefs anneke

Aletta zei

Hier heb ik gewoonweg maar 1 woord voor nodig: prachtig !!

Groetjes Aletta

Anita Meijer zei

Wauw wat schitterend gedaan Noriko, ziet er echt super uit. Top.
Liefs van Anita

KarinsArtScrap zei

wat een prachtig lijstje Noriko.
heel mooi gemaakt.

groetjes karin

Nicole zei

Wauw wat een chique fotolijstje. Prachtige details en een leuke foto!! Liefs, Nicole

Corine van der Zee zei

Heel mooi lijstje Noriko, leuke details en geweldige foto!

Lieve groetjes,

Corine

Tinie zei

Schitterend fotolijstje Noriko!! Zo mooi gedaan en helemaal precies zoals we het in gedachten hadden!
Groetjes Tinie

Martha zei

Hoi hoi Noriko!
Wat een schattig lijstje heb je gemaakt, knap hoor! Mooie foto !
Groetjes van Daatje

Angela zei

Woww mooi zeg!!

Xx angela

Scraptastische hobby zei

Hallo Noriko, ik wil jou ook even bedanken voor het kiezen van mijn winnende kaartje Cardstock only, het was de eerste keer dat ik zoiets had gemaakt en dan meteen in de prijzen vallen, ik ben super blij met de mooie prijs van Marianne en zal haar ook bedanken op haar blog. Ik ga je natuurlijk meteen volgen en veel groetjes van Gerie