Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



20 april, 2011

"Deurhanger naturel"



Wat hebben we het vandaag weer getroffen met het weer.
Hebben jullie ook allemaal zo genoten?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag niet zo heel veel gefreubeld en niet omdat ik in de zon heb gezeten, maar omdat ik niet kon zitten van de reuma in mijn rug.
Hierdoor gaat mijn hele lichaam tintelen en raakt verdoofd en moet dan liggen.
Tja en dan wordt freubellen een beetje lastig.
Maar des al niet te min toch deze deurhanger gemaakt.


De hanger heb ik gemaakt van parelmoer karton.
De onderkant heb ik met een embos mal bewerkt.
Alle randen en embos patroon zijn bewerkt met een inktpad.
Het plaatje is er één van een oud vel van Diny van de Lustgraaf.
Het zijn eigenlijk plaatjes voor ATC kaartjes.
Het eerste plaatje heb ik uitgeknipt.
Van de tweede heb ik een deel uitgescheurd en met 3D kit verhoogd opgeplakt.




Het designpapier wat ik gebruikt heb komt uit de blokken Julianne van K&Company.
Veder is de hanger afgewerkt met lintjes, kantjes, bloemen, parels en een houten knijpertje.
Ook nu hoop ik dat jullie hem weer leuk vinden.
En stel jullie reactie natuurlijk weer zeer op prijs.
Ook vind ik het leuk als je volger van mijn blog word.
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.
Groetjes Noriko



9 opmerkingen:

Corine van der Zee zei

Wat een leuke deurhanger! Mooie zachte kleuren en leuke details.
Leuk gedaan ook dat knijpertje.

Groetjes Corine

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko
```````````

Een hele leuke deurhanger.
Ook heel lief van kleur.
Echt heel mooi gedaan.

Gr Leen

Pet73 zei

Wow, this is very beautiful! Love the layering of all those papers and the colours!

Tini zei

heel mooi zeg, wat een werk allemaal die dingetjs erop.
Fijne Paasdagen.

Gr. Tini

Durvina zei

Wat een schitterende deurhanger!

groetjes, Durvina

Dora zei

Ze zijn heel leuk om te maken, je hebt er een plaatje van gemaakt!

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Noriko.

Liefs Riet.

Agnes zei

Wat leuk om zo 'n deurhanger te maken!
Ziet er echt heel mooi uit!
Groetjes, Agnes

Ghanya zei

Deze ziet er leuk uit!

Groetjes
Ghanya