Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



17 april, 2011

"Notitie blokje in paars"



Wat hebben we toch een mooi weertje vandaag!!
Zijn jullie ook allemaal zo aan het genieten van de zon?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gister kwam ik er niet meer aan toe om mijn notitieblokje af te maken.
Ik had de hele dag op de braderie in Purmerend gestaan en had echt geen "puf" meer om nog wat te doen.
Maar hier is hij dan!!

Ik heb hem gemaakt ik het lila creme met een leuk plaatje van Marieke. 


Ik vind haar plaatjes super leuk en mag er dan ook erg graag mee werken.
Het envelopje heb ik omtrokken van een envelopje van Nel van Veen.
Ik zorg altijd dat ik er één achter hou, zo heb ik altijd een malletje van iets en kan ik het in alle kleuren en papier soorten namaken.



In het envelopje zit een labeltje uitgestanst met de Marianne mal.
De vlindertjes die ik geembosd heb op het "flopje" heb ik bewerkt met een lila inktblok. 
Het vlindertje is ook gemaakt met een malletje van Marianne.
Hierop heb ik een stoffen lila vlindertje geplakt.


Laten jullie weer even weten wat je ervan vind?
Ik ben weer benieuwd.
Ga nu even "bakkie" drinken in de tuin en ga dan veder aan mijn bestelling.
De opdracht is 10 uitnodigings kaarten voor een kinderfeestje.
Als ze klaar zijn zal ik ze van de week laten zien.

Voor iedereen een fijne zondag en bedankt voor het langskomen.

Groetjes Noriko


12 opmerkingen:

Loes Oorschot zei

Schitterend! Wat heb je dit mooi gedaan zeg! Prachtig van kleur en het envelopje vind ik geweldig.
Succes met je opdracht! Misschien kun je lekker buiten in de zon werken?

Groetjes, Loes

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko
~~~~~~~~~~~
Wat is het weer een heel lief rustig kaartje.
Ook de kleur heel mooi.
Geniet maar lekker van het zonnetje.

Gr Leen

Wilma zei

Hallo Noriko,
SCHITTEREND notitieblokje ☺☺☺ Eigenlijk jammer om het te gaan gebruiken.
Nog een fijne avond toegewenst.
Liefs Wilma

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Noriko.

Liefs Riet.

Martha zei

Wat een mooie creaties heb je weer op je blog gezet!!! Super hoor!!
Groetjes,
Martha

Marlies zei

Wat een prachtige notitie blokje heb je gemaakt! Super!
groetjes, Marlies

Liefs Ineke zei

Wat heb je dit weer mooi gemaakt Noriko. Geweldig. De kleuren zijn ook zo mooi.

Groetjes van Ineke

Creation by Heart zei

Oeiii Noriko, dit vind ik een leuk kado-idee, wat denk ik ook nog wel te doen is voor mij als beginner. Dankjewel voor het idee.
Ik ben ook op de site van Sita langs geweest en wat spulletjes besteld, ook weer een goede tip van jou.
Fijne week en vriendelijke groeten
Henny B:)

Dora zei

Wat een mooi notititie blokje lief kleurtje ook!

Agnes zei

Dit is zeker mooi geworden!
Mooi afgewerkt en heel erg
leuk met het vlopje bovenop!!
groetjes, Agnes

manuela zei

Schitterend! Wat heb je dit mooi gedaan zeg! Prachtig van kleur Mooi afgewerkt en heel erg
leuk met het evenlopje bovenop!!

groetjesx
Manuela

Pet73 zei

Wow, this is very beautiful! Wonderful 3D topper, wonderful colours!