Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



23 januari, 2017

Boxkaart


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Begin van de maand heb ik deze 
boxkaart gemaakt voor de
verjaardag van mijn schoonmoeder.
Ik heb voor dit model kaart gekozen
omdat wij haar deze stans cadeau hebben gedaan.


Ik heb gekozen voor een neutrale kleur.
Het mooie papier is van Maja.




Ik heb veel verschillende soorten stansen gebruikt.
Ik leg altijd eerst alles op zijn plek,
en soms maak ik dit even vast
met een paperclip.
Dit geeft altijd nog de mogelijkheid tot schuiven 
met je stansjes.


En dan ontstaat er vanzelf een creatie.
Ik begin altijd wel met een idee 
Maar het uiteindelijke resultaat groeit onderweg.

Ik ga nog even verder met de voorbereidingen van 
de workshop van morgen en volgende week dinsdag.
Heb je ook zin om een keer een workshop te komen
volgen meld je dan of vraag om 
informatie via de mail.



1 opmerking:

Doris knippenenplakken zei

Hoi Noriko ,
Prachtige creatie heel mooi kijkkastje !
Groetjes Doris