Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



08 januari, 2017

Kaartje in opdracht


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het lijkt wel een babyboom 
op het moment.
Dit kaartje post ik nu en de volgende geboorte
creatie is ook alweer klaar.
Welke ik later ook nog hier zal posten.

De opdrachtgeefster had een aantal wensen....
zo wilde zij graag de luier met hierop
 het treintje, en het sokje.
Ook wilde zij graag een inlegkaart voorzien van 
de topper met hier op het eendje.


Ook deze luier is gemaakt van crème
 linnen cardstock , met hierop het 
mooie Maja Design papier.


Ik heb met de Dutch Doobadoo een 
standaardje gemaakt.
Ik heb hiervan alleen de onderkant aangepast.




Het was ook dit keer weer een leuke opdracht om 
te mogen maken.
Zoals ik al aangaf de volgende creatie is ook 
een geboorte creatie, maaaaaarrrrrr 
geen luier!!!



2 opmerkingen:

Christa zei

Super lief XX Christa

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig kaartje, zo schattig!
Groetjes van Jacqueline