Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



14 oktober, 2014

De Hobbykamer


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hieronder een speciale kerstcreatie voor aan 
je schoorsteenmantel of voor iemand
die je een speciale kerstgroet
wilt sturen.

Ik heb dit voorbeeld gemaakt voor De Hobbykamer.
Ik heb het gemaakt met de mooie 
Studio Light.


En ohhhhh wat werkt deze lijn verslavend.
Super mooi en eindeloos te combineren.


Het plaatje komt van een 3D stansvel.
De rozet is gemaakt met de super gave Noor mal!
En ook zo leuk is het om deze 
rozet op je creatie te verwerken.


De mooie bloem is gemaakt met een oudere 
Marianne Design mal en is
bewerkt met de Eiskristall van Viva
dat voor dit prachtige flonkerende effect zorgt.

Ik heb weer genoten bij het maken van dit project.
Want kerstcreaties is toch wel echt "mijn ding"

Voor iedereen een hele fijne avond gewenst en 
tot de volgende post maar weer!


Lieve groetjes 
Noriko

3 opmerkingen:

jolanda zei

heel mooi

Richtsje zei

Het ziet er heerlijk winters uit Noriko en je hebt er een grandioze creatie van gemaakt!

Groetjes Richtje

Erica ♥ zei


Hoi Noriko,

Zoals je zegt, je kan eindeloos met deze lijn combineren, echt te gek,
ik vind jouw creatie ook super, dat zal zeker heel gezellig in huis staan om
op te hangen, mooi gemaakt ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}