Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



07 oktober, 2014

Label en een zakje


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag even geen kerst op mijn blog.
Maar nog even een lekker fleurig Pion kaartje.
Ik heb het label tijdens de crop bij Doe@ding gemaakt,
na een idee van Angela van Dorp.
Maar bij thuiskomst vond ik hem toch wat aan de kleine kant.


De meeste mensen weten welke stijl van kaarten maken ik heb.
En weten ook dat ik niet echt van het kleine formaat ben,
DUS.............................


De oplossing was snel geboren.
Gewoon een zakje erachter met een label erin.


En daar is ie dan.
Ik vind hem super geslaagd!
Lekker zoet maar ohhhh zo lief!!!!

Ik wens iedereen een hele fijne dinsdag en 
tot de volgende post maar weer!


Lieve groetjes Noriko

3 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Hoi Noriko,

Super lief, en ook heel mooi,
hou van deze kleuren ☺

Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ¤
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

emsiescreaties zei

Ziet er mooi uit noriko, mooie kleurencombinatie!

Laura zei

Echt leuk, en ik ben gek van die kleur..