Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



15 september, 2013

Yeahhhhhhhh!!!!!!!!!!!


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hoe leuk kan je week eindigen op vrijdag de 13e.
Nou HEEEEEEEEEEL leuk dus!!
Nu zullen jullie denken huhhhhh.
Het zit zo maandag 09-09 was mijn trouwdag en toen hebben ze op het blog van My besties Dutch Girls Designs vermeld dat ik de 1e prijs had gewonnen met mijn tasje.
Ik heb dat alleen even gemist en kreeg dus op vrijdag de 13e een mail van Doronthy dat ik had gewonnen.
Jullie begrijpen mijn vrijdag de 13e is supers verlopen.


Het tasje hieronder heeft de 1e prijs behaald.




Inmiddels ben ik alweer aan de volgende opdracht begonnen voor hun challenge.
Het thema is Bling Bling.
Dus zin om mee te doen klik dan even op onderstaande banner.


Ik ben super blij met mijn gewonnen prijs.
Hoe leuker kan je weekend dan beginnen!!
Super bedankt!!


Allemaal een hele fijne zondag gewenst.
Lieve groetjes Noriko

14 opmerkingen:

Wilma zei

Van ♥-e Gefeliciteerd Noriko met je gewonnen prijs en je tasje met Bestie is tenslotte ook SUPER.
Nog een fijne ☼-dag en liefs Wilma ☺☺☺

Lenie Hempen zei

Wat een super gaaf tasje is het geworden Zus.
Echt heel super leuk.
En van harte met Je gewonnen prijs.
Zo zie Je maar dat vrijdag de 13 toch niet altijd zo'n slechte dag hoeft te zijn.
Heb een fijne zondag.

Gr Leen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd nog met je trouwdag én met je gewonnen prijs.Het is ook wel een beauty hoor in die "oude kleuren",lieve groetjes Miranda

HenP Produkties zei

Jippie!!!!! Wij waren tweedes geworden, goed he!!!
Je bent een terecht winnares, want hij is supermooi. Ik heb het prijsje gisteren al ontvangen, zo leuk, kan weer lekker kerstkaarten maken hihhi
Lieve freubelgroetjes,
Hilde

Margo zei

Supermooi Noriko !
Gefeliciteerd !
Liefs
Margo

Hanny zei

Wat geweldig leuk voor je, je tasje is ook werkelijk schitterend en je bent een terechte winnares. Geniet er lekker van, hier mag (moet) je trots op zijn.
Fijne zondag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Sylvia zei

Gefeliciteerd!!! Het is ook een prachtig tasje.

Groetjes Sylvia

Scraptastische hobby zei

Hoi Noriko,
Die lieve Dorothy die is toch zo attent! En dat je met je tasje hebt gewonnen is niet zo gek, want het was een topper, proficiat en veel plezier met je gewonnen digi's
groetjes van Gerie

Nicole zei

Van harte met je 1e prijs. Helemaal welverdiend hoor! Tis een schitterende creatie en je hebt deze My Bestie supermooi ingekleurd. Liefs, Nicole

corryskaart zei

Hoi noriko
Had gezien dat je met je prachtige tasje de eerste prijs had gewonnen,dus van harte gefeliciteerd met je prachtige creatie
Groetjes van corry

Erica ♥ zei

Gefeliciteerd met je gewonnen prijs
en ook nog met jullie trouwdag ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
Liefs en grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
van harte met jullie trouwdag en natuurlijk met het winnen van de eerste plaats,
en het is je gegund met zo een mooie creatie!
Groetjes van Daatje

Anoniem zei

Nou dat verbaasd me niks, dat je hebt gewonnen Noriko! Het is ook een super mooie creatie met de Besties! Gefeliciteerd!
Liefs, San

Pet73 zei

This bag is fabulous!!!