Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



17 september, 2013

Uitdaging 185


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Er gaat weer een nieuwe uitdaging van start.
Het thema voor deze uitdaging is:
Gebruik Bakers Twine op je kaart of LO.
Voor de voorwaarden en de uitleg over de uitdaging kun je op de banner klikken.



Ook nu hebben we een mooie prijs gekoppeld aan deze uitdaging.
De sponsor is dit keer Stempelfeest.



Ik wens iedereen weer heel veel succes.
En ben ook nu weer heel benieuwd naar wat jullie voor moois gaan maken.


Lieve groetjes Noriko



Geen opmerkingen: