Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



18 juni, 2013

Uitdaging 172


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Een nieuwe uitdaging gaat van start en wel uitdaging 172.
De opdracht is maak iets dat te maken heeft met post.
Op het blog van Cards&Scrap staan weer mooie voorbeelden ter inspiratie van team Roze.
Jammer genoeg lukte het mij zelf niet door omstandigheden om dit keer mee te doen.
Om een kijkje te nemen voor inspiratie en de voorwaarden moet je even op de banner klikken.


Aan deze uitdaging zit een mooie prijs verbonden welke beschikbaar wordt gesteld door Stempelfeest.
Wil je een kijkje nemen op hun site, klik dan op onderstaande banner.

Ik hoop dat jullie het allemaal een leuke uitdaging vinden en dus ook weer met zijn alle meedoen.
Ik wens iedereen dan ook weer veel succes!!


Lieve groetjes Noriko

Geen opmerkingen: