Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



11 juni, 2013

Uitdaging 171

Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Er gaat weer een nieuwe uitdaging van start bij Cards&Scrap.
En wel een uitdaging naar aanleiding van een workshop op het blog.
Dus zoek een leuke workshop uit en maak aan de hand van deze een mooi creatie.

Voor de voorwaarden moet je even op de banner klikken.



Hoe leuk kan dit woorden, al die verschillende uitgewerkte workshops.
Ik ben benieuwd voor welke jullie gaan kiezen.
Want de Keuze is Reuze.

En ook daarom hebben we weer een mooie prijs voor jullie welke beschikbaar wordt gesteld door:



Ik hoop dat veel van jullie gezellig gaan meedoen met deze leuke opdracht.
Allemaal heel veel succes gewenst!!


Lieve groetjes Noriko


Geen opmerkingen: