Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



28 mei, 2013

Uitdaging 169


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag is uitdaging 169 alweer van start gegaan.
Het thema is boeken!
Maak b.v een mooie boekkaart, boekenlegger of boekhoek.
of verwerk allerlei stansen of materialen wat met boeken te maken heeft.
Kijk voor de voorwaarden even op ons blog.


Ook nu hebben we weer mooie prijzen aan deze uitdaging gekoppeld.
En wel van de volgende sponsors.


En


Ook zijn er op het blog mooi voorbeelden te zien.
Dus klik even op onderstaande banner!


Ik wens iedereen heel veel succes met de uitdaging.


Lieve groetjes Noriko


Geen opmerkingen: