Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



04 mei, 2013

KreaTeja creatie van 30-04


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jullie zullen misschien wel denken waar blijft ze toch.
Nu wel ik ben er gewoon nog hoor, maar zeker met een maar......
Op het moment laat mijn gezondheid nogal te wensen over en heb ik mij een beetje terug getrokken uit blogland.
En dan heb ik het over nieuwe creaties plaatsen en het reageren op jullie mooie creaties.
Wat er aan de hand is laat ik even voor wat het is.
Ik probeer zoveel mogelijk mij verplichtingen na te komen voor mijn DT werk en natuurlijk mijn bestellingen af te maken.
Zo ook vorige week deze kaart voor het geweldig leuke DT blog van KreaTeja.


30 April was deze creatie van mijn hand daar te zien.
En omdat het de laatste Koninginnedag was wilde ik daar toch wel een draai aan geven.
Dit is hem geworden.



De schattige Tilda heb ik gekleurd met Twinkling H2O.
Behalve het gezichtje dat heb ik gekleurd met Distress inkt.
Dat blijf ik toch mooier vinden.


Deze kroon is geknipt uit glitter papier.
Het papier heb ik van kleurplaten.nl
Daar vind je ze in verschillende uitvoeringen.


Het DP komt van het nieuwe blokje van Maja Vintage Spring Basics.
Het label is van de maand April en is voor deze kaart met deze achtergrond wel toepasselijk.


Ook de binnenkant is bewerkt.
Hier de mini Tilda met kroon.


En tot slot een foto van de bovenkant.
Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.
En heb je vragen over de kaart of gebruikte materialen kun je me altijd mailen.

Verder wens ik iedereen morgen een fijne zondag toe met hopelijk net zo mooi weer als vandaag.


Lieve groetjes Noriko


16 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Noriko, ik vind het weer een beauty. Heel veel sterkte meis, je gezondheid is het belangrijkste, dat bloggen komt wel weer.
Liefs van Anita

Wilma zei

Hallo Noriko,
Je laat een PRACHTIGE kaart zien Noriko.
Soms moet je prioriteiten stellen.....dus denk aan jezelf.
Liefs Wilma

Annemieke zei

hoihoi, leuke kaart en uiteraard zeer toepasselijk,
hou je taai,
groetjes Annemieke

Ursula Alice Stegmann zei

Hallo Noriko, denke zuerst an deine Gesundheit. Alles Andere kommt später.
Deine Königinnenkarte hast du sehr schön interpretiert.
Deine Karten sind immer was ganz Besonderes, SUPER!!!.
Einen schönen, sonnigen Sonntag wünscht dir, Ulla

KarinsArtScrap zei

eerst van harte beterschap Noriko.
je kaarten lijden er niet onder want deze is weer schitterend.
heb je weer prachtig gemaakt.

groetjes karin

Antoinette Voorn zei

Weer een super kaartje heb je gemaakt en tis gewoon genieten met de vrolijke kleurtjes!!

GR Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Veel beterschap meissie

Lenie Hempen zei

Wat is weer het weer een pracht Zus.
Echt schitterend.
Denk aan Je zelf,en Je gezin.
Bloggen/hobby is leuk,maar gezondheid is het belangrijkste.
Heb een fijne zondag.

Gr Leen

Anoniem zei

Prachtige kaart weer! Erg leuk met die kroon!

Sterkte met alles!
Liefs, Sandra

Scraptastische hobby zei

Hoi Noriko, Je kaart is prachtig, zelfs de binnenkant!
Veel sterkte met je gezondheid en veel beterschap.
Groetjes van Gerie

Hanny zei

Wow wat een schitterende kaart is dit weer, prachtig, hier kan ik echt van genieten.
Soms moet je gewoon aan jezelf denken, je gezondheid en andere dingen gaan voor. Ik wens je veel sterkte toe, knuffel Hanny♥

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Noriko.

Sterkte meis met alles.
Liefs Riet.

Cordine zei

schitterend!!
en je gezondheid is het belangrijkste.
dikke kus
cordine

jolanda zei

heel mooi kaartje

Corine van der Zee zei

Lieve Noriko,

Een schattig kaartje, top afgewerkt! Wens je sterkte, neem de tijd en natuurlijk mis ik je lieve reacties maar gezondheid gaat echt voor alles!

Lieve groetjes,

Corine

Richtsje zei

Eerst even de loftrompet voor je schitterende creatie Noriko! Prachtig hoe je het weer allemaal zo mooi op elkaar hebt afgestemd! Geweldig gemaakt! En dan voor jezelf liefs, beterschap en sterkte! Je moet allereerst voor jezelf en je gezondheid kiezen Noriko, lief dat je het ons even laat weten. We denken aan je!

Lieve groetjes, Richtje

Agnes zei

Hoi Noriko,
Wat een schitterende creatie laat je weer zien. Prachtige kleur gebruik en mooi gedecoreerd!
Doe lekker rustig aan meis, gezondheid en privé zijn belangrijker dan wat dan ook!
Liefs, Agnes

Misschien zie ik je 23 juni???