Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



19 maart, 2013

Uitdaging 159


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag gaat er een nieuwe uitdaging van start bij het Cards&scrap Challengeblog.
Voorheen was dit elke Kaart een Feestje.
Voor de voorwaarden moet je even op het blog kijken.
Hoe kan het ook anders met het voorjaar in aantocht dat de uitdaging een voorjaarskaart moet zijn.
Maar het moet een schudkaart worden.
Voor de scrappers onder ons is de opdracht maak een lay-out in voorjaarskleuren.
Wat zal deze uitdaging en gezellige en vrolijke boel worden.

Ook nu is er weer een super leuke prijs aan de uitdaging gekoppeld.
Deze wordt beschikbaar gesteld door een van onze sponsors.
Deze keer is dit:


Wij hopen deze keer weer op veel inzendingen.
Maar let wel even goed op de voorwaarden en de opdracht, anders komt je inzending niet in aanmerking om geselecteerd te worden voor de top 3 waar uit eindelijk de winnaar uit gekozen wordt.

Suc66666 allemaal


Lieve groetjes Noriko

Geen opmerkingen: