Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



05 maart, 2013

Uitdaging 157 EKEF

Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Uitdaging 157 is alweer van start gegaan.
De opdracht is gebruik de sketch en het thema is shoppen/winkelen.
Voor de dames onder ons moet dat toch geen probleem zijn.
Denk alleen maar aan het shoppen in een hobbywinkel.

Bij deze uitdaging hoort natuurlijk een prijs van onze sponsors.
Dat zijn deze keer.........................


en


En voor de voorwaarden moet je even op ons blog kijken van elke Kaart een Feestje




Ik hoop dat er weer veel van jullie zin hebben om mee te doen.
Morgen kom ik weer met een kaartje!!!


Lieve groetjes Noriko


Geen opmerkingen: