Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



10 januari, 2012

"Beautiful"


Goedemorgen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik heb weer een zwart - wit kaart gemaakt.
Ik krijg hier altijd veel vraag naar.
Deze kaart is gemaakt met een sheet van Studio Light.


Zowel de buitenkant als de binnenkant van de kaart zijn bewerkt.


De letters en de bloemen zijn chipboard embellishments.


Op de kaart heb ik bloemen van papier en stof gebruikt.


De vlinders zijn geponst.
Ik heb ze dubbel uitgeponst uit 2 verschillende soorten designpapier.





Lieve groetjes Noriko


18 opmerkingen:

Willy's creations zei

Wat een mooie weer!

Groetjes,Willy

Tinie zei

Wowww je overtrecht je zelf weer, wat een prachtig geheel, super!!!

Groetjes Tinie

arjette zei

Ja, daar kan je maar één ding op zeggen toch? Je kaartje is beautiful!!!!!

groetjes Arjette.

Jolanda zei

prachtige creatie en heel stijlvol Noriko!
grtz Jolanda

Agnes zei

Je kaart is zeker beautful!!
Schitterend gemaakt Noriko.
gr. Agnes

Corrie zei

Wauwwww wat mooi Noriko!!!

Groetjes Corrie

Lenie Hempen zei

Hoi mijn zus

Wat is hij weer mooi Zusje.
Echt schitterend.
Echt wat je noemt BEAUTIFUL.

Gr Leen

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

kan niet anders zeggen dan schitterend Noriko. Je bent een ser in het maken van prachtige layouts. Mijn complimenten.
groetjes Marja

corryskaart zei

hoi noriko
wat een geweldig toffe kaart,dat is bij jou altijd zo leuk om naar te kijken omdat je er zoveel op plaatst,geweldige stijl!
groetjes van corry

KarinsArtScrap zei

ik vind hem weer schitterend noriko.

groetjes karin

Anoniem zei

Woowwwww wat een geweldig mooie kaart Noriko.
Hij is beautiful!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Jannie

Berlinde zei

Supermooi kaartje Noriko!!
Lieve groetjes, Berlinde

paula zei

Hij is weer mooi maar ik had hem al een keer gekocht van je. Waar heb je dat woord en die bloem vandaan. groetjes
Paula

Tini zei

----Wat heb je weer een mooie creatie neergezet, echt heel mooi!
Gr. Tini

Rachel zei

Schitterend!!!
Ben gek op zwart en wit.

CreaSjouk zei

Schitterend!
Groetjes Sjoukje

Corine van der Zee zei

Schitterende kaart Noriko, beetje chique zelfs maar misschien komt dat ook wel door de kleuren. Ik vind het weer een toppertje. Kon niet eerder reageren ( zie blog) maar er zit verbetering in.

Liefs Corine

Unknown zei

Ik heb er maar een woord voor schitttrendddddddddddddddd

Liefs Nellie