Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



17 januari, 2012

4 luik



Lieve bloggers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Deze kaart heb ik gemaakt naar een idee van Marjon van marjonskaarten.blogspot.com
Het origineel zijn 4 kraft labels.
Deze heb ik aan elkaar laten zitten en omtrokken op roze linnen cardstock.
Hierna van 2 labels het formaat aangepast en erop geplakt.
Hierna ga je de labels aankleden met designpapier en leuke embellishments.


Hieronder volgen een aantal foto's van de verschillende labels.





Het gebruikte plaatje is van een knipvel van Mattie van Marianne Design.
Mattie maakt altijd prachtige knipvellen.

Het designpapier is van Magnolia.

Het hart stansje is van Joy.
De wolk en het label zijn van Magnolia.


Ik vond het een super leuk model om te maken.
En je kunt hem natuurlijk net met zoveel labels maken als dat je zelf wil.

Ik ga nog even verder met een ander projectje.
Ik hoop jullie snel weer te zien.
Tot snel


Lieve groetjes Noriko


28 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Wat is dat weer even geweldig mooi Mijn Zusje.
Wat is hij weer super leuk bewerkt.
En wat is er weer veel op te zien.
Ach houd ons van de straat hihi.
Maar zonder gekheid,het is weer een geweldig mooie kaart.

Gr Leen

Home sweet home zei

Wow!!!this sooo gorgeous,love all yhe details and the colours are fab,love the pink:):)fab work:):)

Neline zei

Weer een prachtige creatie! super gedaan weer en zooooo lekker roze;)
groetjes
Neline

Corine van der Zee zei

Wat een schatje Noriko, heel mooi gemaakt en een leuk idee zo al die tags aan elkaar!

Liefs Corine

Unknown zei

Hoi hoi,

Wat een geweldig kaart heb je er van gemaakt, super mooi. Wat een leuke kinderwagen heb je erop zitten.

Liefs Marjon

JOKE zei

Wat een héérlijk projectje!!!! Geweldig leuk en zóóó "meisje".....
Super...
Liefs Joke

corryskaart zei

hoi noriko
wat een geweldig mooie label kaart zal best veel werk aanzitten maar het resultaat is schitterend!
groetjes van corry

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat is dit schitterend Noriko. pracht idee met de labels en een prachtige uitvoering van jou.
groetjes Marja

Unknown zei

Wat een pracht creatie en zo mooi van kleuren ben gek op roze ik vind hen top

Liefs Nellie

KarinsArtScrap zei

wow wat een geweldig mooie kaart heel leuk model zo en prachtig afgewerkt.

groetjes karin

jans zei

wat een schitterende creatie echt een schatje grt jans

Adrie zei

Nou daar ben ik even voor gaan zitten Noriko.Wat een hoop foto's , en de één nog mooier dan de ander.Geweldig geheel heb je er van gemaakt.
Groetjes Adrie

anneke's creaties zei

wat geweldig mooi gemaakt,
leuk hoor al die tags
en de kleur is suuuuuper.

groetjes anneke

Berlinde zei

Wat een prachtige creatie Noriko, heel leuk die labeltjes!!! Een ideetje dat ik ook wel eens wil proberen.
Lieve groetjes, Berlinde

Anoniem zei

Wat prachtig gemaakt. Een heus kunstwerkje!
Liefs, Myriam

Martha zei

Wat super mooi is dit, geweldige kleuren!!
Groetjes,
Martha

Agnes zei

Wat heb je dit geweldig mooi gemaakt en wat een werk zit hier weer in.
groetjes, Agnes

Wilma zei

Hallo Noriko,
Dit is nog eens een leuk idee.....4 labels aan elkaar en zoooooo MOOI versierd ☺☺☺
Liefs Wilma

CreaSjouk zei

Leuk, deze vier labels naast elkaar!
Je hebt er een schitterend geheel mee gemaakt!
Groetjes Sjoukje

Ans S. zei

Wat een geweldig mooie kaart, ik vind hem super.

Groetjes Ans

Jolara zei

wat prachtig ! Liefs joyce

Tini zei

Wat een prachtige creatie weer!
Heel mooi.
Gr. Tini

Marjan zei

Wat een mooi en lieflijk geheel, Noriko!

Groetjes, Marjan

Annika zei

Wauw! Wat is deze gaaf Noriko! Je hebt echt een werk hier aan gehad denk ik. Vind het ook heel mooi dat je enorm veel verschillende dingen erin hebt gecombineerd. Heel mooi gemaakt!

Groetjes Annika

Corrie zei

Hoi Noriko
Wat een prachtig kaartje heb je toch weer gemaakt

Groetjes Corrie

Marlies zei

Wat een prachtige kaart in een heel leuk model! Mooie kleuren en super lief en schattig details!! Ook een hele mooie kantje! groetjes, Marlies

Elly zei

Geweldig mooi!!!!

Pet73 zei

Wow, this is fantastic! What a special card to get!