Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



24 maart, 2011

"Paas met Forever Friends"


De paas komt langzaam dichter bij.
Overal in de winkels zie je paas, paas en nog eens paas.
Tja dan kan ik natuurlijk niet achter blijven en laat ik ook maar weer wat paas zien!!!!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zelf ben ik niet zo van het geel de kuikentjes en eitjes, maar de serie paasvellen van Forever Friends vind ik wel erg leuk.
De "FF" heb ik op een kabinet kaart gemaakt.
De kaart is creme van kleur.


De achtergrond vellen komen ook uit het "FF" blok.
De labeltjes links in de hoek komen ook van het stans vel af.
De vlinders zijn weer van Marianne.


De plaatjes zijn vrij groot en grof en vond daarom ook de letters er erg goed bij passen.


Even een zij aanzicht van de kaart.
Zo zie je goed de opliggende elementen.


De vleugeltjes van de vlindertjes buig ik altijd iets om, en doe hier een grote hoeveelheid kit achter zodat het net lijkt of de vlinders echt vliegen. 


Ik vond het weer leuk dat je even kwam kijken op mijn blog, en hoop tot de volgende keer!!!!!!!!!!

Groetjes Noriko



3 opmerkingen:

Corine van der Zee zei

Super leuk kaartje! Mooie kleuren, leuk plaatje en de letters passen er inderdaad goed bij!

Groetjes Corine

Anoniem zei

Hoi Noriko
~~~~~~~~~~~
Meid wat is het een leuk appart paas kaartje.
Het is weer helemaal TOPPPPPPPPPP.
Gr Leen

Marlies zei

Wat een leuke vrolijke kaart! Hele mooie kleuren en schattige afbeelding. Super mooi gemaakt!!
groetjes, Marlies