Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



30 maart, 2011

"Angel"



Wat is het toch leuk om iedere dag te zien hoeveel mensen mijn blog bezoeken.
Daarom begin ik vandaag met alle bezoekers te bedanken voor het langskomen!!!
Ook vind ik de reactie's steeds erg leuk om te lezen.
En als je mij nog niet volgt kun je dit gaan doen door op volgen te klikken!!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~
Maandag kreeg ik de vraag om een kaartje te maken voor een meisje dat vandaag haar 4e verjaardag viert, en verzot is op de kleur roze.
Zij heet Angel.


Voor zulke kaartjes wil ik er altijd een persoonlijk tintje aangeven.
Zo ook bij deze kaart!!!!!
Ik heb ervoor gekozen om haar naam en haar leeftijd op de kaart te verwerken.




De kaart is gemaakt van vierkant linnen karton.
Hierop zit een soort boekje, dat sluit met een roze koordje.
Op dit boekje staat met glitter letters van foam haar naam.
Het taartje is gemaakt met de cupcake mal van Marianne.
Hierop heb ik met een transparante sticker het cijfer 4 geplakt.
Aan de binnenkant van het boekje zit een piramide plaatje van Helene.
Het randje is geponst met 2 verschillende ponsen van Martha Stuwart.
De vlinder en het hart zijn van Marianne.















De bloem en de steentjes maken het kaartje af.
Ik hoop dat Angel hem leuk vind.
Aan de kleur zal het denk ik niet leggen!!!!!!

Ik ga nu even nadenken over een mannenkaart.
Een vriend van mijn man viert zaterdag zijn verjaardag en is verzot op vissen.
En ook deze kaart moet weer een persoonlijk tintje krijgen!!!!!

Voor iedereen nog een fijne dag veder, en tot snel.
Groetjes Noriko


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Noriko
```````````
Noriko wat is dit een lief kaartje.
Helemaal rose schitterend gewoon.

Gr Leen

Unknown zei

Hallo Noriko,

Het is toch een feest om zón kaart te krijgen, prachtig.
Liefs Marjon

Corine van der Zee zei

Wat een schatje, mooie zoete kleurtjes. Succes met je mannenkaart!

Groetjes Corine