Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



05 oktober, 2018

Winter Wonderland

Goedemorgen allemaal,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien.
Dit keer ben ik aan de slag gegaan met een Mask van Jilliez.
Ik heb gekozen om een dubbel label te maken.
Het label is gemaakt van spiegel rood cardstock.
Deze heb ik op de maat van het Mask gesneden.
Hierop het Mask met verwijderbaar tape vast geplakt en geembost.
Hetzelfde heb ik gedaan met het Mica!


Beide delen heb ik aan de bovenzijde vast geplakt.
Hierover zit een kanten doily geplakt.


Onder de toef van de tak met de bloem zit een zakje gevuld met rode pailletten.
Je kunt hier achter een stukje designpapier stoppen of een plaatje van een ATC vel.
Ik heb dat laatste gedaan en hierop een stansje van handschoenen geplakt.
De handschoentjes heb ik gestanst uit wattenschijfjes!


Op de foto hierboven is het zakje goed te zien.


Het geheel is afgewerkt met kant, parels en een strikje.


Creatieve groet, Noriko

Geen opmerkingen: