Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



16 oktober, 2018

Bloghop Jilliez


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het is weer dinsdag en dus tijd voor een nieuwe bloghop!
Vandaag zijn alle teamleden aan de slag gegaan met de klokken mask.
Ook dit is weer een veelzijdige mask.
Ik ben dit keer uit mijn comfort zone gegaan.
Maar wat was het leuk om te doen.


De basis kaart bestaat uit rood Linnen Cardstock.
Deze heb ik gesneden op A5 formaat en dubbelgevouwen.
Hierop komt een crème Linnen Cardstock.
Dit vormt de basis van de kaart.
Alle randjes heb ik ruw gemaakt met een distresser.


En dan gaan we beginnen met het geen waar het 
in deze post om gaat!
De klokken heb ik met inkt aangebracht op 
Stamping Colouring Paper van Joy!
Ik heb gekozen voor Spanish Moss van Versafine.
Daarna ben ik het papier gaan voorzien van verschillende kleuren.
Deze kleuren zijn opgebracht met een dauber.
Ik heb de volgende kleuren gebruikt.
Chrimson Red van Versafine.
Pumpkin Spice van VersaMagic
Red Magic van VersaMagic

Hierop heb ik een aantal stempels aangebracht .
Deze komen uit de stempelset van Joy!



Het is al een oudere set maar nog steeds erg leuk!
Deze stempels zijn aangebracht met de Versafine ink.
De muziek noten en de tekst Just a Note zijn aangebracht met 
zwarte versafine.



De rondingen zijn uitgeponst met de pons
van Joy welke onder andere bij het scoarboard/
envelopmaker zit van Joy!
Eigenlijk een stuk gereedschap dat niet mag ontbreken.
Want met deze pons kun je ook alleen de hoekjes mooi afronden.

Het zou natuurlijk geen Norikokaart zijn als er
geen strikje op zou zitten.
Om in de stijl van deze kaart te blijven heb 
ik deze gemaakt met touw!
Op de stempel met de Hulst heb ik pareltjes geplakt
om de besjes te accentueren.

Tot slot heb ik witte stipjes aangebracht met een Sakura pen
Na mijn blogpost kun je verder hoppen naar:

Alle gebruikte materialen zijn te koop bij ons in de winkel.


En dan eindig ik ook vandaag weer met een 
Creatieve Groet,



7 opmerkingen:

Betina zei

Wauw! wat een superleuke vintage kerstkaart is dit geworden, zo kan je de mask ook leuk gebruiken ......... weer een idee, ;-)

hellendegraaf@gmail.com zei

Wow deze is heel.mooi

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi! Groetjes Betha

Astrid van der Linde zei

Super mooi Noriko!! Echt zo mooi!! <3

Unknown zei

Subtiel hier, de klokken. Maar wel erg mooi gebruikt.

Eugenie van Laaren zei

Wat een mooie kaart. Heel subtiel maar erg mooi. Hier word ik heel blij van

Eugenie van Laaren zei

Wat een mooie kaart subtiel maar fijn. Hier word ik blij van.