Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



02 april, 2015

Kimya post


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wat zijn de doosjes van Kimya toch super leuk om te bewerken.
En dan heb ik het niet alleen over de buitenkant.
Ook met de binnenkant kun je hele leuke dingen doen.
Ik heb het doosje bewerkt met de mooie laatste lijn van Studio Light.
Namelijk de Flower Delight lijn.


Het doosje is van Kraft en heb ik zo gelaten.
Ik heb het deksel voorzien van verschillende lagen 
cardstock in diverse kleuren.
Alle stansen die op het doosje verwerkt zijn,
zijn ook gestanst uit het cardstock.


Ik werk graag met 3D kit en Foam.
Zo kun je mooi diepte in je creatie creëren.
De mooie witte roosjes heb ik gemaakt met een 
siliconen mal en sneldrogende klei.
Super leuk om door middel van deze techniek vormen
te maken voor op de creatie of kaart.


De flesjes zijn ook van Kimya.
Ik heb ze gevuld met de vulling die in het doosje zit.
Doordat ik het doosje heb bewerkt had ik de vulling over.
En ook die is zo leuk bruikbaar!


En hier gaat het dan om.
Een leuk harmonica gedeelte komt te voorschijn
bij het openen van het doosje.
Ik had al zoiets gemaakt voor de bloghop van Kimya,
die wij afgelopen december hebben gehouden.
En wilde nu een kleinere variant maken.


Even kant voor kant uitgelicht.


Alle plaatjes komen van 1 stans vel van Studio Light.



En het totaal plaatje van de binnenkant.
Let wel op bij het opwerken van de binnenkant van de kaarten,
dat het geheel nog dicht kan.

Ik hoop dat jullie het weer een leuk project vinden.
Ik geniet altijd bij iedere stap van mijn ontwerp.
En mochten er vragen zijn stel ze gerust!~



Lieve groetjes en tot de volgende post.
Noriko

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig mooi, mooie kleurtjes ook!!!
Creatieve groetjes, Gaby

corryskaart zei

hoi noriko
wat een geweldig mooie creatie waar zeker heel veel tijd in is gaan zitten maar wel geweldig mooi en vrolijk
groetjes corry

Anoniem zei

hoi noriko

wat mooi noriko
doe het je niet na hoor

groetjes hannie

mandy zei

supermooi je bent lekker bezig hoor groetjes mandy

Natasja's Kaarten zei

Wat een prachtig projectje!

Groetjes, Natasja

Richtsje zei

Super mooi Noriko! En wat een gaaf idee....heb nog een aantal van die doosjes liggen dus wie weet " lift " ik er nog eens één....

Groetjes en een fijn paasweekend!
Richtje