Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



18 april, 2015

Doe@ding Surprise workshop

Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag was er dan de "Surprise Workshop"
bij Doe@ding.
Je kon 4 workshops volgen.
Dus een super leuke gevulde dag met het 
maken van 4 leuke kaarten/projectjes.
Angela, Astrid, Raff en ik zelf hadden een projectje uitgewerkt.
Hieronder het tasje dat je vandaag bij mij kon maken.


Het tasje is gemaakt met mooi papier van Studio Light.


In het tasje zit een transparante koker.
Hierin kun je bv. heerlijke bonbons in doen voor een verjaardag.
Of een leuke cadeaubon!!!!!
Dus een tasje met een verassing!


De bloem is gemaakt met een stansvel van Studio Light.


Hier het ornament dat op het tasje zit.
De mooie tekst stempel is van Penny Black!


Lijkt het je nu ook leuk om een workshop te volgen.
Kijk dan in de webshop en meld je aan.



Lieve groetjes Noriko


3 opmerkingen:

Janette van Otterlo zei

Het was een superleuke workshop om te volgen!
Grtz Janette

Marja Sch zei

Het was weer een geweldige workshop met een fantastisch tas als resultaat. Ik ben er heel blij mee. Gr Marja

Anja v K@@rten zei

Heel mooi en sfeervol!!!
Creatieve groetjes, Anja