Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



01 juni, 2015

Kimya Post


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vandaag een post van mij gemaakt met het mooie
nieuwe papier uit de Creative with Chalk lijn van Studio Light.
Ik heb als basis de boekmal van Dutch Doobadoo gebruikt.
De grootste vorm van de mal heb ik omtrokken op de Kraft papier.
Hierna een maat kleiner op wit Linnen Cardstock.
En daarna steeds een maat kleiner uit verschillende design vellen.


De kaart staat op een standaardje gemaakt met een al wat
oudere Joy mal.
Maar voor dit boek werkt hij super!


De kaart is in opdracht gemaakt.
En deze meneer houdt van fietsen, is gek van computers,
 en gaan vaak naar de caravan.
Omdat het lastig is zoveel onderwerpen op een creatie uit te werken.
Ontstond het idee van het boek.
Ik heb er tabjes aan gemaakt waar ik de onderwerpen op heb geschreven.
Zo lijkt het net of het boek open kan en die bladzijde over het onderwerp gaat,
dat het tabje aangeeft.
Op deze manier zijn wel alle onderwerpen verwerkt in de kaart!


De fiets is een embelishment van Craftemotion.
Ik heb de fiets zwart gemaakt, daarna in het stempelkussen van de Versamark
gedrukt en bestrooid met Frantage en tot slot verhit met heather.
En kijk eens wat een leuke fiets het is geworden.


De hoekjes heb ik om een rond potlood gedraaid en vastgeplakt.


De mooie Kraft labels en het Kraft zakje van Kimya mogen 
op deze creatie niet ontbreken.


Ook de gave stoere tekststicker is van Kimya,
en paste zo mooi bij deze lijn dat hij zeker een plekje
 op deze creatie moest krijgen.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden.
Ik vond het heel leuk om hem te maken.


Lieve groetjes Noriko

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo zeg, dat ziet er gaaf uit!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Original handmade by Janneke zei

Wauw wat een prachtig werkstuk heb je gemaakt Noriko, er is zoveel te zien!
De jarige Job zal hier vast mee in zijn sas zijn.....
Leuk dat je al zijn hobby's hebt verwerkt in deze kaart.

Groetjes Janneke

emsiescreaties zei

Wat prachtig gedaan, de ontvanger is hier vast heeeel blij mee...