Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



21 oktober, 2014

Tasje voor Marlous


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Een schattig gevuld tasje met lekkers ging zaterdag mee
richting Spijkenisse!
Marlous vierde haar verjaardag te midden van een club
gezellige workshoppers.


Voor haar verjaardag hadden mijn vriendin Liesbeth en ik 
samen een mooie bos bloemen waar Liesbeth een mooi
label aan heeft gemaakt.
En ik heb dit tasje gemaakt waar overheerlijke
herfst bonbons in zijn gezakt.


De basis is een Kraft tasje van Kimya verpakkingen.


Op het tasje een super mooie rozet gemaakt
 naar het idee van Janet.
Wat zijn deze leuk om te maken.
Niet handig om met de post te versturen maar zoals dit
zakje overhandigd werd kan het prima!


Kijk nu toch eens een echte Eyecatcher!!!
Het papier is van Magnolia en aangevuld met papier van Maja
 En geloof het of niet maar het Maja papier is van de 
winterlijn van vorig jaar en het Magnolia papier is een zomer lijn.
Zo zie je maar als je goed zoekt kan er heel veel samen.

Ik wens iedereen een hele fijne dag toe.


Lieve groetjes Noriko

6 opmerkingen:

emsiescreaties zei

Super mooi tasje Noriko!

jolanda zei

heel erg mooi!

Erica ♥ zei


Een heel mooi tasje, erg gaaf gemaakt,
en die rozet is super leuk ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

corryskaart zei

hoi noriko
wat een geweldig tasje hebt je gemaakt zoiets zal zeker blije gezichten geven met zoiets bijzonders
groetjes corry

sjanie zei

Mooi tasje, Noriko.

Liefs, Sjanie

Original handmade by Janneke zei

Ooh Noriko,
Je hebt Marlous hier vast héél blij meegemaakt.
Alleen het tasje is al een cadeautje!
Wat heb je dit prachtig gemaakt.

Groetjes Janneke