Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



18 mei, 2014

Voorbeeldkaart Kaarten maken met Tiets!


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tiets heeft mij vorige week gevraagd of ik met de nieuwe Digi die voor haar club gemaakt is 
een voorbeeld wilde maken.
Super gaaf dat ik dit weer
 mocht doen Tiets!
Ik kreeg de Digi toegestuurd en ze heet.
Rory catching butterflies.

Deze super gave Digi is gemaakt door Heather.
Met  bovenstaande link kom je in haar webshop met nog veel meer gave Digi's

Deze Digi kun je aanvragen bij de 
Ga naar de Club met bovenstaande link voor de voorwaarden.


Vele van jullie weten dat ik altijd graag hele uitgebreide projecten maak.
Toen ik de Digi kreeg wist ik dan ook al snel met wel papier ik aan de gang wilde.
En ook wist ik dat ik iets wilde doen met de vlinder van 
Dutch Doobadoo en de Noor mallen.




Hier een aantal detail foto's.
Zoals je ziet is het een grote kaart geworden.


En een foto van bovenaf.
Hier zie je goed hoe de vlinder bevestigd is aan de kaart.


Heb je vragen over dit project kun je me altijd mailen.

Ik wens iedereen nog een hele fijne zondagavond.
Geniet nog lekker van het mooie weer.
Ik ga nog even verder aan mijn nieuwe projectje voor 
Let's get Bizzee!


Lieve groetjes Noriko

9 opmerkingen:

Laura zei

Het is weer een geweldige kaart geworden Noriko, prachtig... als ik toch eens zoiets helemaal zelf kon verzinnen..... en helemaal in mijn kleur...
groetjes en tot dinsdag, Laura.

Anoniem zei


hoi noriko,wat een super mooie
creatieve kaart.
groetjes ageeth

KarinsArtScrap zei

SCHITTEREND Noriko.

gr karin

jolanda zei

wow wat ziet dit er mooi uit

Lenie Hempen zei

Wat weer een kunstwerk Zus.
Echt weer schitterend mooi gemaakt.
Prachtig van kleur.


Gr Leen

corryskaart zei

zo dit ziet er schattig uit met die leuke digi, veel om naar te kijken en te genieten
groetjes corry

Nicole zei

WAUW Noriko!! Hier heb ik geen woorden voor, maar ik ga het toch proberen. Schitterend, geweldig, wauw, supermooi, fantastisch!!! Ja, dat is het volgens mij wel.....hihih!!
Liefs, Nicole

Anita Meijer zei

Had het al op FB gezegd Noriko, maar oh wat is dit toch super, ik vind het helemaal geweldig hoe je dit hebt gemaakt.
Liefs van Anita

Pet73 zei

OMG, what a card! This looks fabulous!