Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



15 oktober, 2013

Uitdaging 189


Lieve bloggers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het is weer dinsdag en dus tijd voor een nieuwe uitdaging.
Het is alweer uitdaging 189
De opdracht is maak een spinnerkaart
Voor voorbeelden en de voorwaarden moet je even op de banner klikken van Cards&Scrap



Aan deze uitdaging zit natuurlijk ook weer een prijs vast.
En deze wordt dit keer gesponsord door:


Ik hoop dat er weer veel mensen gezellig mee doen met deze uitdaging.
En wens dan ook iedereen weer heel veel succes.


Lieve groetjes Noriko

Geen opmerkingen: