Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



01 oktober, 2013

Uitdaging 187 Schets met dieren


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het is weer dinsdag en dat betekent een nieuwe uitdaging bij Cards&Scrap
Deze keer hebben we een sketch voor jullie.
We willen dat je de sketch gebruikt in combinatie met dieren.

Op het blog kun je de mooie voorbeelden van mijn DT collega's zien en kun je de voorwaarden lezen.



Klik even op de banner en je komt op het blog van Cards&Scrap.





En ook nu hebben we weer sponsors bereid gevonden om deze uitdaging te voor zien van een prijs.
Als je op de banners klikt kom je op hun site!

Ik wens iedereen heel veel succes met het uitwerken van de sketch.
Ik kijk uit naar jullie inzendingen.


Lieve groetjes Noriko


Geen opmerkingen: