Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



05 oktober, 2013

Exploding Box


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hier dan mijn Exploding Box die ik gemaakt heb voor tante Alie.
Zij werd afgelopen zondag 65.
Wat een super leuke creatie om te maken.
Er gaat een hoop tijd en materiaal in, maar het eind resultaat is dan ook geweldig leuk.


Alle materialen zoals cardstock het design papier van Pion het rozenband en het schattige engelen kopje van Magnolia komen uit de (web) winkel van Bamba.
Ook sommige stansen kun je bij haar vinden.
Kun je iets niet vinden kun je Annemieke altijd mailen, zij helpt je graag verder.


Hier de stans van Marianne Design welke ik als tag heb gemaakt.
De leuke ronde stempel is van Unique.


De mooie grote roos is gemaakt met de stans van Spelbinder.
De randen heb ik voorzien van lijm en het geheel in de ijskristallen van Viva gedoopt.
Daarna het geheel een wit accent gegeven.


Ook de houten letters vind je bij Bamba.
Het vormt de naam Alie.



Hieronder het totaal plaatje als de box open is.


En tot slot 2 foto's van de deksel.




Tante Alie vond hem super leuk en was dan ook blij verrast.
Ik had nog een bijpassend label gemaakt en deze aan een zakje bonbons gemaakt.


Lieve groetjes Noriko


7 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Wat is hij mooi Zus.
Dit is echt kunstwerk.
Heb verder een fijn weekend.

Gr Leen

Sylvia zei

Ja leuk zijn deze doosjes om te maken. Je hebt er echt een kunstwerkje van gemaakt. Super mooi gedaan.

Groetjes Sylvia

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
wat een prachtige creatie!
Heel leuk die letters binnenin!
Prachtig gemaakt!
groetjes van Daatje

Annemieke zei

hoi Noriko,
Wat een beauty en wat een werk, je hebt er veel werk, materiaal en aandacht in gestopt. Het kan niet anders dan dat je tante er erg blij mee was.
En bedankt weer voor de reclame.
groetjes Annemieke

Pet73 zei

Very elegant and beautiful!

Nicole zei

Weer een heerlijke bomvolle creatie. Een waar kunstwerk en een echte Noriko!! Liefs, Nicole

Corine van der Zee zei

Schitterend Noriko, wat een geweldig mooie verrassing voor je tante....kan mij voorstellen dat ze hier heel blij mee is!

Liefs Corine