Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



06 februari, 2014

Studio Light en Let's get Bizzee


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dit is een copy bericht!!!!!
Dit bericht vind je ook op het blog van Studio Light.

Vandaag wil ik laten zien dat 2 merken heel goed samen gaan.
En dan hebben we het hier natuurlijk over de mooie papier lijn van Studio Light en de MDF Paspop van Let's get Bizzee.


Het is een paspop maar ik heb haar omgetoverd tot een etalage pop.
En eerlijk gezegd vind ik dat ze zo in een etalage op de PC hooftstraat kan staan.
Ik heb haar aangekleed met de Tres Chic lijn van Studio Light.


Tevens wil ik laten zien dat ook oudere materialen nog heel goed verwerkt kunnen worden.
Zo heb ik voor de hoed en de tassen de transparante stickers gebruikt.
Je plakt ze op een mooie design papier en knipt het langs de rand uit.
En je design hoed of tas is ontworpen.


De jurk is van tule.
Met daarom heen een mooie kanten rand.
Hierop als corsage heb ik een plaatje van Tres chic lijn verwerkt.


Hier de tassen gemaakt met de stickers.
En om er een echte tas van te maken heb ik er kleine paperbags van kraft achter geplakt.


De tassen heb ik op de standaard van de paspop geplakt.
Zo is het net of het echt gedecoreerd staat.


Ik vond het leuk om deze 2 merken in combinatie met wat oudere materialen te verwerken.
En ik hoop dan ook dat ik jullie weer op een idee heb gebracht.

Verder wens ik jullie een fijne dag.

Lieve groetjes Noriko

4 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi noriko
wat een geweldig mooie en leuke creatie en dat twee soorten zo goed kunnen matchen met elkaar!
groetjes corry

Lenie Hempen zei

Wat weer een pracht creatie Zus.
Echt super leuk gedaan.

Gr Leen

Unknown zei

Ik heb nog geen reactie op je mooie rode valentijn creatie kunnen geven,
staat er al weer een geweldige uitdaging op je blog, ik vindt het zo mooi weer.

Annie

Anita Meijer zei

Schitterend Noriko, zo supermooi weer.
Liefs van Anita