Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



27 februari, 2012

Muzieknoten

Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Deze kaart lag al een tijdje half af.
Ik ben ermee gestart met mijn crop vriendinnen Marjon en Liesbeth.
Vandaag heb ik hem dan toch maar even afgewerkt.

Het is een easelkaart geworden.
Het gebruikte papier en plaatje komen uit een ouder blokje van Marianne Design.
De meiden hadden het kaartje gezien op de beurs in Vijfhuizen.
Zelf heb ik nog het een en ander toegevoegd voor de afwerking.


De basis kaart is linnen cardstock van 13.5 bij 13.5.
De mooie zwarte kanten doily heb ik van Marjon gekregen en past perfect bij het geheel.

Het papier waar de vlinder en de strook aan de onderkant van is,is linnen papier met een zwart fluweel motief.

Op dit moment ben ik bezig met een kaart met de paspop van Tim Holtz.
Ik ga nog even lekker verder, en kijk onder tussen of er nog nieuwe creaties op jullie blogs voorbij komen.
Dus ik hou jullie in de gaten!!

Verder wens ik iedereen nog een fijne avond.
En voor diegene die voorjaarsvakantie hebben geniet ervan!!

Lieve groetjes Noriko

27 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Wat weer een prachtig mooie kaart Mijn Zusje.
Echt schitterend.
Heel mooi van kleur.

Gr Leen

Rachel zei

Mooi.... heel stijlvol!!!
Groetjes Rachel

Martha zei

Super mooi weer, zoals altijd Noriko!!
Groetjes,
Martha

Margo zei

Waaw, heel erg mooi !
Liefs
Margo

Anoniem zei

hoi

prachtige creatie!!
groeten

Tine

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart noriko.
prachtig in die kleuren.

groetjes karin

Tinie zei

Wat heb je er weer een juweeltje van gemaakt, alles match met elkaar, super!!!

Groetjes Tinie

corryskaart zei

hoi noriko
nu dat was echt zonde om zo mooie kaart halfaf te laten liggen,nu kan ik er van genieten:-))
groetjes van corry

Unknown zei

Hoi hoi,

Ook deze is weer geweldig egworden.

Prachtig mooie kleurencombi.

liefs Marjon

Christa zei

oww heel mooi zeg, die hartjes is dat van hout ziet er super uit xx christa

Annika zei

Wauw wat een prachtige kaart Noriko! Supermooi die zwart/wit tinten. Prachtig gedaan!

Annika

Corine van der Zee zei

Wauw wat een beauty Noriko, ik ben weg van het prachtige papier, de schitterende details en het lieve plaatje! TOP!!!!

Liefs Corine

Marlies zei

Wauw Wat een super mooie, hele chique kaart! Prachtig in het zwart wit met hele mooie details! Het zwarte doily past er zo mooi bij. Ook een hele mooie afbeelding! groetjes, Marlies

Riet zei

Ohhh wowwww Noriko,wat is dit toch weer een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Hoi Noriko wat een geweldig mooie kaart is dit.
Echt super gaaf in het zwart wit.
Lief plaatje.

Groetjes Jannie

marijke zei

prachtig zeg wat je hier weer neer gezet hebt

arjette zei

Ik vind het weer een prachtig kaartje!! Mooi zo in het zwart-wit-creme!!

gr. arjette.

Wilma zei

Daar zit wel heeeeeeel veeeeel muziek in ☺☺☺ deze PRACHTIGE easelkaart.
Liefs Wilma

Sylvia zei

Wat een schitterende creatie weer Noriko!!
Groetjes Sylvia

Dora zei

Helemaal geweldig dit, schitterend gedaan!

Astrid zei

Wat een geweldig mooie kaart Norika, de kleuren zijn super, schitterende details, echt een bjoetie !!

liefs Astrid

liesbeth zei

Hoi Noriko,
Hij is heel leuk geworden. En die
houten hartjes geven het nog iets
extra's.
Super mooi kaartje weer
gr
Liesbeth

Marjan zei

Een heel mooi creatie in zwart wit! Stijlvol!

Groetjes, Marjan

Adrie zei

Hoi Noriko. Het probleem lag helaas op ander gebied,manlief is er druk mee bezig.Komt vast wel goed.In ieder geval lief dat je meedenkt,bedankt.Je kaart ziet er schitterend uit.Geweldig leuke stempel , en mooie details.
Groetjes Adrie

Berlinde zei

Wat een prachtige zwart/wit kaart weer Noriko, schitterend!!
Lieve groetjes, Berlinde

Ans S. zei

Wat een schitterende creatie zo in het zwart/wit.

Groetjes Ans

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
ik heb ook nog zo een blocje liggen met die muziek ..
Heb dankzij jou weer inspiratie!
Groetjes van Daatje