Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



04 december, 2013

Bestie


Lieve bloggers

Vandaag een label dat ik al even terug gemaakt heb.
Ik heb hem alleen nog niet hier laten zien.


De basis is een label gemaakt met de stans van Tim Holtz.
Hierop zit een stans van Go-Kreate.
Zo maak je weer een ander model kaart op een simpele maar leuke manier.


De Bestie is gekleurd met mijn copics.


Aan de zijkant zit een wit zakje met dit label erin.
De tekst is geprint op foto linnen.


Inmiddels ben ik bezig met allerlei creaties voor verschillende designteams, maar die kan ik nog niet laten zien.
Ook de kerstkaarten zijn nog niet allemaal af.
Dus vervelen doe ik mij niet!!

Ondanks het slechte weer vandaag wens ik iedereen een hele fijne woensdag middag!


Lieve groetjes Noriko

6 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Het is weer een kunstwerkje Zus.
Echt weer schitterend gedaan.

Gr Leen

Erica ♥ zei

Wat een schitterende label is dit
geworden, toppie hoor !
Gezellige week ☺
Liefs Erica ☼

Sylvia zei

Wauw!!! Wat weer prachtig.

Groetjes Sylvia

Antoinette Voorn zei

Ohw, wauwie, wat is ie weer leuk geworden zeg. De aankleding en de kleur op je kaartje geeft een gezellig sfeertje aan je creatie!

jolanda zei

ziet er prachtig uit

Aleida zei

Heel mooi gedaan, Noriko!
Fijne pakjesavond.
groetjes,