Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



21 november, 2013

Nog meer Leuk nieuws!!!!


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
              Tja jullie zien het goed hieronder staat het logo van               Let's get Bizzee!!!!
Hoe geweldig leuk is dit...........
Ik ben vorige week gevraagd door Nancy of ik hun team wil komen versterken.
Ik hoefde niet lang na te denken.
Super leuk en blij verrast was ik dan ook!!!!



Hieronder dan ook de wel bekende kerstbal van Let's get Bizzee.
Inmiddels heb ik het DT pakket binnen gekregen en ga er hopelijk als ik me beter voel er van het weekend mee aan de slag.


Ik heb er zin in!!!!




Lieve groetjes Noriko

6 opmerkingen:

Hanny zei

Wat ontzettend fijn voor je Noriko, dat is zeker leuk nieuws. Knap maar snel op zodat je lekker aan de slag kunt, beterschap.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Lenie Hempen zei

Gefeliciteerd en veel succes in het nieuwe team Mijn Zus.
Je heb weer een prachtige creatie van gemaakt.

Gr Leen

Aleida zei

Gefeliciteerd! Je krijgt het lekker druk zo.
groetjes,

Aukje zei

Wat leuk voor je hun team gaat versterken! Je kerstbal ziet er super uit :-))
groetjes
Aukje

Erica ♥ zei

Geweldig, gefeliciteerd, wat leuk
voor je, knap maar gauw op, dan kan
je lekker aan de slag !
Liefss Erica ☼

Margo zei

Superleuke kerstbal en gefeliciteerd met je DT !
Liefs
Margo