Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



23 oktober, 2013

Let's get Bizzee


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hier ben ik weer met een Let's get Bizzee plankje.
Het is eigenlijk en pakketje van 3 maar ik heb ze los gehaald om ze te verwerken.


Het plaatje met de tekst vind ik zo schattig.


De mooie grote achtergrond stempel is er één van Hero Arts.
Ik heb hem gekocht bij Doe@ding.


De mooie swirls zijn gemaakt met een set van Spelbinder.
De schattige vlinder en het mooie ornamentje boven aan het plankje zijn van Unique.



Lieve groetjes Noriko

13 opmerkingen:

Doris knippenenplakken zei

Hoi Noriko,
Ben je 250ste volger geworden leuk he.
Je creatie is echt prachtig ,heel mooi gedaan leuke details ja een toppi.
Groetjes Doris
http://knippenenplakken-doris.blogspot.be

Erica ♥ zei

Je hebt er echt weer wat schitterends
van gemaakt, toppie ☺
Liefs Erica ☼

marjolein zei

Hoi noriko, wat een toppertje, fantastisch mooi gedaan zeg. En de tekst is inderdaad geweldig! Groetjes marjolein.

marjolein zei

Hoi noriko, wat een toppertje is dit. Fantastisch gedaan en de tekst is inderdaad geweldig. Groetjes marjolein.

Neline zei

Wat prachtig gemaakt zeg! Ik vind de tekst ook superss!
groetjes
Neline

Bernadet zei

Prachtige tag Noriko

Richtsje zei

Dit is toch een juweeltje om in je woonkamer neer te leggen! Wat een beauty en alles is weer zo schitterend afgewerkt en bij elkaar verwerkt! Supermooi Noriko!

Groetjes Richtje

Agnes zei

Heel mooi gemaakt Noriko.
De swirls van Spelbinders zijn echte blikvangers!
Groetjes, Agnes

Anita Meijer zei

Wauw Noriko wat schitterend weer, ik vind het een beauty.
Liefs van Anita

Lenie Hempen zei

Had vanmorgen vroeg al gereageerd,maar reactie komt er niet op,hopelijk deze wel.

Het is weer een pracht Zus.
Echt schitterend mooi gedaan.

Gr Leen

Ursula Alice Stegmann zei

Deine Etiketten sind immer etwas ganz Besonderes. Ganz tolle Stanzen, hast du verwendet.
Liebe Grüsse, Ulla

Antoinette Voorn zei

Wauww wat een prachtige bijzondere creatie heb je er van gemaakt !

Gr Antoinette

Nicole zei

WAUW wat heb je dat weer schitterend gepimpt Noriko!! Genieten! Fijn weekend. Liefs, Nicole