Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



27 augustus, 2013

Uitdaging 182


Lieve bloggers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kunnen jullie ook altijd zo genieten van zo'n prachtige gekleurde regenboog.
Ik vind het altijd een pracht!!!
Dit thema is ook gekozen voor de nieuwe uitdaging van Cards&Scrap.
Hier gaat alweer uitdaging 182 van start met het onderwerp dus "de kleuren van de regenboog"
Hieronder even ter inspiratie een foto.
En is het geen plaatje.


Voor de voorwaarden verwijs ik je nog even naar het blog.
Klik hiervoor op onderstaande banner.



Ook nu is er weer een sponsor voor deze leuke kleurrijke uitdaging.


Wij kijken uit naar al jullie kleurrijke inzendingen.
Wil je op ons blog kijken voor een aantal mooi creaties om inspiratie op te doen klik dan op onderstaande regenboog.


Tot slot rest mij te zeggen dat ik iedereen weer heel veel succes wens.


Lieve groetjes Noriko

1 opmerking:

Sylvia zei

Ja het blijft toch bijzonder zo'n regenboog. Het is een leuke uitdaging. Ben al druk aan het denken, want de prijs is weer geweldig.

Groetjes Sylvia