Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



05 februari, 2013

Uitdaging 153 Elke kaart een Feestje


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag is uitdaging 153 bij elke Kaart een feestje van start gegaan.
Het is de bedoeling dat je onderstaande sketch als uitgangspunt gebruikt in combinatie met een sneeuwpop.


Om de voorbeelden van mijn mede DT leden te bekijken en de voorwaarden voor deze uitdaging moet je even op het blog kijken.



De prijs wordt dit keer gesponsord door 



Tevens wordt er een extra tekst stempeltje beschikbaar gesteld door



Ook dit keer hopen we op veel inzendingen!!
Dus doe allemaal gezellig mee met de nieuwe uitdaging bij 



Lieve groetjes Noriko

Geen opmerkingen: