Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



21 september, 2012

Voor Eric

 
Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Deze tag heb ik gemaakt voor Eric zijn verjaardag.
Hij heeft hem gister gekregen met een mooie Orchidee erbij.
 
 
De basis is weer een Tag van Tim Holtz.
Ze zijn zo super leuk om deze te maken.
Aan de zijkant zit de vlinder rand van en ja deze is ook van Tim Holtz.
 
 
Het plaatje is net een echt beeldje maar komt van een knipvel van Studio Light.
 
 
Aan de bovenkant zit het mooie sterren label van Magnolia met hierop de Limited Edition stempel

 
Het gebruikte papier komt uit de blokjes van DCWV
De basis is kraft!
 
Ik wens iedereen een fijne dag.
Morgen ga ik met een van mijn cropvriendinnen naar de cropdag bij Doe@ding.
Dus na het weekend zal er wel iets op mijn blog komen van deze altijd super geslaagde dag.
 
 
Lieve groetjes Noriko
 

16 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Noriko,

Gaaf deze tag het is net een echte boedhadie je er op geplakt hebt , ben gek op boedha's. Leuk zie ik je morgen bij Doe@ding ik ga gezellig ook ik ga een canvas maken van Thailand.

Groetjes Peter

Astrid zei

Wowww, wat is dit weer ontzettend mooi Noriko, prachtige details weer !

liefs Astrid

Ursula Alice Stegmann zei

Guten Morgen, Noriko, wie immer machst Du wunderschöne Sachen. Hier hast Du Dich wieder selbst übertroffen. Ich sage nur SUPER111
Liebe Grüsse, Ulla

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Schitterend Noriko. Ik vind hem zo mooi met de prachtige buddha.
Fijn weekend en groetjes en veel plezier op de cropdag
Marja

HenP Produkties zei

Hoi Noriko,

Hij is weer super ge(s)laagd en toch mannelijk, dat vind ik zo knap!
Veel plezier morgen bij je cropdag, dat gaat wel lukken...

Heel veel freubelgroetjes,
Hilde & (Petra)

Liefs Ineke zei

Schitterend weer Noriko. Hoe is het bij jullie?

Heel veel liefs van Ineke

Nicole zei

Ooooh Noriko, ik zou zweren dat het een echt Boeddhabeeldje was. Hahaha!! Hij is weer prachtig hoor. Ik wens je veel plezier bij Doe@Ding. Liefs, Nicole

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
wat mooi dat het plaatje net een echt beeldje is!
Geweldig mooi gemaakt deze tag!
Groetjes van Daatje en heb een fijn weekend!

KarinsArtScrap zei

super gave tag Noriko, heel mooi afgewerkt.
en inderdaad het plaatje is heel erg mooi.

groetjes karin

Lenie Hempen zei

Hoi mijn Zusje.
Je heb er weer wat moois van gemaakt.
Heel leuk,en toch Mannelijk.
Echt een leuk plaatje,net een echt Boeddhabeeldje,vind Ik echt heel leuk.
Heb morgen een leuke dag.
En maak er zondag met Je Mannetjes een leuke dag van.

Gr Leen

Marlies zei

Wat een prachtige tag! Ook ik dacht dat het een echt beeldje was! Super mooi gemaakt!! Fijn weekend, groetjes, Marlies

Unknown zei

Lieve Noriko,

Dat heb je weer schitterend gemaakt, het is inderdaad net een echt Boeddha beeldje.
prachtig.

Liefs Marjon

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het is inderdaad net een echte boedha, super gaaf! Prachtige tag!
Groetjes van Jacqueline

Margo zei

Waaw Noriko wat is deze weer prachtig !
Dat plaatje is inderdaad net echt !
Geniet van je dagje morgen !
Liefs
Margo

José zei

Ja ik vind tags momenteel ook helemaal leuk! Deze ziet er ingenieus uit zeg. Geweldig ook de buddha op de klok. Heel mooi!

Riet zei

ohhh wowww Noriko,wat is dit weer schitterend gemaakt.
Meis hoe krijg je het voor
elkaar,ik kijk altijd met grote bewondering naar je creaties.

Liefs Riet.