Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



07 april, 2012

Shania 5 jaar

Lieve bloggers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vanmiddag zijn wij op het verjaardags feestje geweest van ons nichtje Shania.
Zij is dinsdag 5 geworden en vierde het vanmiddag.
Bij haar cadeautje heb ik deze snoepkoker gegeven.


De koker is gemaakt van een lege chips bus.
Ik heb hem beplakt met scrap papier.
De bus heb ik gevuld met verpakte zakjes snoep zodat het niet gaat kleven.



Op de bus zitten verschillende stansjes verwerkt van Magnolia en Marianne Design.
De letters en het cijfer 5 komen uit het blok van Eline.



Verder heb ik vlinders gestanst met de EK succes pons en de pons van Martha Stewart.
De bloemen heb ik zelf gemaakt met een scallop pons.


Tilda en het cadeautje zijn gekleurd met de copics en de accenten heb ik aangegeven met Twinkling H2o kleur Ice.
Zodra de copics droog is kun je met de Twinkling H2o accenten aangeven met een waterbrusch, maar denk er wel om dat je dit niet te nat maakt.
Zo krijg je een mooi twinkling effect.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Shania was er heel blij mee en vond de snoep bus erg mooi.
De kleur van de bus viel dan ook erg in de smaak.

Ik wil iedereen alvast fijne paasdagen wensen.


Lieve groetjes Noriko

19 opmerkingen:

Agnes zei

Gaaf gepimpt Noriko!
Dit zal je nichtje zéker leuk gevonden hebben en des temeer de inhoud :)
Gefeliciteerd met haat verjaardag!
fijne Paasdagen.
groetjes, Agnes

Lenie Hempen zei

Hoi mijn Zusje
Dat is een leuke snoepkoker geworden.
Echt super gaaf.
En dat Shania er blij mee was kan ik begrijpen,al die lekkere snoepjes.
Ome Martin & Tante Noriko mogen vaker komen hihi.
Maak er een fijne paasweekend van.

Gr Leen

Zussenknutsel zei

Supergaaf gemaakt Noriko, echt heeeeeeel leuk.
-xx- Charlotte
Zussneknutsel.blogspot.com

Corrie zei

Wat heb je dat toch weer leuk gedaan
daar zal je nichtje vast heel blij mee zijn
Groetjes Corrie

KarinsArtScrap zei

wat een super gaaf idee noriko.
heel mooi opgepimd en gaaf gemaakt.

groetjes karin

Irene zei

Super leuk en lekker Noriko, daar zou ik ook heeeel blij mee zijn, hihihi!!!!

Fijne Pasen, Irene

Ursula Alice Stegmann zei

Eine gute Idee zur Dosenverwertung. Du hast aber viele Kartoffelcips gegessen. Alles in kräftigem Rot, dass mögen kleine Mädchen gerne. Liebe Ostergrüsse von Ulla.

Han v. Ommeren zei

Hoi Noriko,

Leuk gedaan allemaal knap hoor.
Groetjes en tot ziens xxx

Corine van der Zee zei

Super leuk en lief! Mooi papier en zoals altijd is de afwerking weer helemaal top!

Liefs Corine

Ethel Leurs zei

Geweldig mooie koker heb je gemaakt Norika.
Fijne paasdagen toegewenst.
Ethel

Nicole zei

Wat een gave snoepbus. Ziet er erg mooi en heeeeel lekker uit. Een supermooi geheel. Liefs, Nicole

Loes Oorschot zei

Prachtig! Wat een verwennerij voor je nichtje, zo'n mooi versierde doos met al die lekkere snoepjes erin!

Groetjes, Loes

Ps: Je pakketje is onderweg...

arjette zei

Oohhhh wat mooi zeg!!!! De snoepkoker is al een kadootje op zich, heel leuk, was ze vast heel blij mee!!
Fijne paasdagen!

gr. arjette.

Riet zei

Wat super gemaakt Noriko,lief dat meisje,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier gebruikt.

Fijne paasdagen.
Liefs Riet.

Ans S. zei

Wat een super koker heb je gemaakt, kan mij voorstellen dat ze er blij mee was.

Groetjes Ans

marja zei

Wat heb je dat geweldig gepimpt Noriko. super gaaf!!!

Lieve groetjes Marja.

Danoesja zei

Hoi Noriko

Wat een super zoete snoepkoker, ik snap helemaal dat hij in de smaak valt, echt heel mooi.
Via via ben ik op je blog terecht gekomen (ben gelijk volger geworden)en heb even rondgekeken, ik zie alleen maar hele mooie creaties. Ik kijk al uit naar je volgende creatie.

Lieve groetjes
Danoesja

Kleurenfestijn zei

Beste Noriko,

wat een mooi verjaardags cadeau
voor de jarige,en wat is hijleuk
gemaakt.

Groetjes een een fijn paasweekend
Antoinette

Pet73 zei

Now that's a fantastic wrapping idea!