Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



08 februari, 2012

Luca

Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gister mijn opdracht voor de uitnodigingen afgemaakt en weggebracht.
Dit zijn ze geworden.


Het model kaart is gemaakt met de mal van Sizzix.


Het envelopje en inleg kaartje zijn van Papermania.
Ik heb het flopje bewerkt met groene inkt en DP papier.
Op het DP heb ik met de stempelset van Eline, Luca gestempeld.
Het plaatje dat op het kaartje zit komt van internet.


In totaal zijn het 13 kaartjes geworden.
En zo ziet dat er dan uit.
Luca wordt 10 jaar en gaat met een groepje kids paintballen.


Aan de binnenkant van het kaartje zit dan de echte uitnodiging voor het kinderfeestje en de kadotip voor de jarige!


Inmiddels wacht de volgende opdracht, dus ga ik weer snel verder.

Doordat we geregeld met Marinko naar het ziekenhuis moeten en zijn gezondheid op dit moment niet zo is zoals het zou moeten zijn schiet het reageren op jullie creaties er op dit moment even bij in.

Ik heb jullie wel allemaal in mijn sidebar staan en zie jullie mooie creaties dan ook allemaal voorbij komen.
Ik kijk geregeld maar door dat het reageren behoorlijk veel tijd vergt en ik anders niet toe kom aan mijn eigen werk heb ik het een beetje verdeeld en reageer ik bij jullie om en om.

Ik wens iedereen een fijne avond!
En hoop jullie snel weer te zien !!


Lieve groetjes Noriko

17 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi hoi,

Wat zijn ze leuk gworden,complimentje.

Ik begrijp het helemaal als je niet reageert op mijn blog berichten, wat is nu belangrijker.

Sterkte met je kleine mannetje.

Liefs Marjon

Tinie zei

Wat een mooie uitnodigingen, prachtig gewoon!!!

Ik wens je heel veel sterkte met je mannetje en die heeft nu je aandacht nodig!!

Groetjes Tinie

jans zei

wat een mooie leuke uitnodigingen en heel begrijpelijk dat je mannetje nu voor gaat zou het zelfde doen sterkte en beterschap grt jans

Lenie Hempen zei

Je heb er weer wat moois van gemaakt Zusje.
Maar dat is Jou wel toevertrouwd.
Jij weet overal wat moois van te maken.
Sterkte met alles.

Gr leen

Irene zei

Wat een werk Noriko maar ze zien er super uit dus je hebt er eer van.
Ik loop een beetje achter en zie ineens dat Delfts blauw hieronder, ik kom ogen te kort om al het moois te bekijken, schitterende creatie!!!

Liefs, Irene

KarinsArtScrap zei

heel veel beterschap aan marinko.
mooie uitnodigingen heb je gemaakt noriko.

groetjes karin

Corrie zei

Wat een werk heb je daar aan gehad, maar he tresultaat is schitterend!!!

Groetjes Corrie

Tini zei

Heel leuk, maar wat een werk om die allemaal te maken!
Gr. Tini

Anoniem zei

Hoi Noriko wat een geweldig mooie uitnodigingen heb je gemaakt.
Sterkte en beterschap met Marinko en dat reageren komt wel weer hoor, je zoon gaat voor die is veel belangrijker als bloggen.

Liefs Jannie.

Corine van der Zee zei

Wat vervelend om te lezen dat het niet echt lekker gaat met Marinko, wens jullie sterkte en hoop dat het snel wat beter mag gaan. En natuurlijk snap ik dat je niet zoveel meer reageert maar je zoon gaat voor!
De uitnodigingen zien er fantastisch uit, wat ben je toch een creabea!!!

Sterkte en liefs,

Corine

Naomi zei

Hoi Noriko,

wat een geweldige uitnodigingen zijn dit geworden! daar zullen ze vast erg blij mee zijn en zeker allemaal meegaan ;)

Ik heb ook iets leuks voor je op mijn blog staan, als je zin en tijd hebt kom je maar even een kijkje nemen ;)

ohja en uiteraard heel veel sterkte en beterschap met Marinko!

veel liefs
Naomi

Anoniem zei

wat zijn die leuk zeg!
heel kleurrijk!

groeten

Tine

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
wat ben je druk geweest, mooi resultaat!
Groetjes van Daatje

Martha zei

Hoi Noriko,
ik vergat je sterkte te wensen met je zoon,
bij deze, dat het allemaal maar weer goed mag komen!
Groetjes van Daatje

Ethel Leurs zei

Hele mooie uitnodigingen Noriko. Ik vind ze echt prachtig geworden.
Lieve groet,
Ethel

José zei

Ontzettend leuke uitnodigingen Noriko. Het ziet er toppie uit.
Sterkte met Marinko. Klinkt niet zo goed. Hoop dat alles okee is.
Groetjes, Jose

Marlies zei

Wat heb je hier veel werk mee gehad Noriko! Ze zijn super leuk en heel origineel!! Succes met de verdere opdrachten en ik zie je vanzelf wel weer reageren als je wat meer tijd hebt. Ik hoop dat het met Marinko wat beter zal gaan, dit weer werkt ook niet mee denk ik, iedereen hier in buurt is verkouden en/of grieperig. Fijn weekend, groetjes, Marlies