Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



30 oktober, 2011

"Hangende Kerstster"


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gister lukte me het niet meer om nog een post te plaatsen.
Soms loopt de dag wel eens anders dan je heb gepland!
Zo ook gister.

Maar hier ben ik dan toch.
Deze sterren zitten eigenlijk aan elkaar vast.
Zodat je een ster kaart heb.
Een aantal jaren terug werden deze volop gebruikt in verschillende modellen.
Ik heb er nog een aantal en heb ze op deze manier verwerkt.


De sterren zijn van elkaar afgeknipt.
Nadat ik ze heb bewerkt met een embosmal en een inktpad heb ik ze onder elkaar geplakt, met dit resultaat.



Op de bovenste ster heb ik een piramdie plaatje gebruikt dat uit een boekje komt.
Op de onderste ster heb ik kerst sterren gestanst met de MD mallen.
Het gebruikte papier komt uit de Marianne kerstblokken.


Het kerststokje is gemaakt met een stansmal van Spelbinder.
De gestanste labeltjes en dennentakjes zijn ook van MD.


Verder heb ik op deze hanger wat geponste sterren en plakparels verwerkt.
Een stukje tule en wat lint met een strikje zorgen voor het leuke eind resultaat.

Natuurlijk ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden.

Voor iedereen een hele fijne zondag gewenst.


Lieve groetjes Noriko



25 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi hoi,

Wat een schitterend idee, leuk opgewerkt met mooie kleuren.

Liefs Marjon

Wilma zei

Hallo Noriko,
Als we iets bewaren.....dan hebben we ook nog kerststerren liggen ☺☺☺
Bij het vergroten van de foto's is te zien dat je toch wel wat bling-bling hebt gebruikt. Ziet er GOED uit.
Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma

Corrie zei

Wat heb je dat prachtig gemaakt Noriko, super leuk zo als jij altijd weer iets bijzonders weet te bedenken, kwa vormen....Superrrr!!!
Groetjes Corrie

Lenie Hempen zei

Het is weer prachtig werk Zus.
Echt schitterend mooi gemaakt.
Super mooie kleuren.
Echt weer een geweldig mooie creatie.
Heb verder een hele fijne zondag.


Gr Leen

Pet73 zei

Wow, this looks gorgeous! Love the vintage design!

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
wat een creatief idee!
Geweldig!
Groetjes van Daatje

liesbeth zei

Hoi Noriko,

leuk idee! Ga hier ook even snel kijken want heb ze vlgs mij ook nog liggen.
gr liesbeth

Irma zei

Wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt !!. en zo zie je maar weer wie wat bewaard...........
Lieve groetjes Irma

Tinie zei

Zoals we van je gewend zijn is het weer een geweldige creatie geworden!!!

Groetjes Tinie

jans zei

wat een leuk idee zo ziet er schitterend uit grt jans

KarinsArtScrap zei

prachtige kerstster noriko.

groetjes karin

corryskaart zei

hoi noriko
dit ziet er weer erg mooi en leuk uit en ze zeggen altijd wie wat bewaard die hebt wat:-))
groetjes van corry

Unknown zei

Hoi Noriko
Je weet me steeds weer te verassen met die mooie ceas van jou ik vind het een plaatje

Liefs Nellie

Marrie zei

Hallo Noriko,

Wat heb je weer mooie dingen gemaakt ik vind het leuk dat jij je aan je eigen ding vast houd ga zo door.

Groetjes Marrie

Corine van der Zee zei

Meid waar haal je toch de energie en creativiteit vandaan. Het is weer een waar kunstwerk geworden!
Heel leuk gedaan!

Liefs Corine

marijke zei

jee zeg wat een klus die is wel heel erg mooi geworden hoor met al die sterren

Martha zei

Mooi gedaan zeg!! Ziet er super uit!
Groetjes,
Martha

Marlies zei

Wat een leuk idee met de sterren onder elkaar! Een super mooi resultaat met schitterende details, groetjes, Marlies

Anoniem zei

Wat een geweldige mooie kaart heb je gemaakt Noriko je blijft er naar kijken.
Bedankt voor de goede wensen en het medeleven.
Nu even rust over 2 weken moet moeder geopereerd worden best wel heftig als je 86 bent.
Groetjes Jannie

arjette zei

Wat super mooi zeg!!!

gr. arjette.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Ik bewonder elke keer je enorme creativiteit Noriko. En waar haal je de energie telkens weer vandaan. Dit is weer schitterend.
lieve groetjes
Marja

Willy's creations zei

Heel apart!

Groetjes,Willy

Annika zei

Prachtig Noriko!
Die grote bloem ziet er helemaal top uit, geweldig gedaan!

Groetjes Annika

Agnes zei

Wat een mooie maar vooral creatieve creatie is dit weer!
groetjes, Agnes

Riet zei

Ohhh wowwwww Noriko,wat heb je dit schitterend gemaakt.
Heel apart,complimenten hoor.


Liefs Riet.