Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



25 mei, 2011

"Rozen kaart"



Hoihoi!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Daar zijn we weer met een nieuw bericht!!
Ik las gister dat een hoop bloggers last hadden met het versturen van berichten en sommige zelfs niets konden plaatsen.
Laten we hopen dat alle geplaatste berichten er nog op staan en niets verloren is gegaan!!


Dit is mij kaart geworden voor vandaag.
Ik heb hem weer gemaakt met een plaatje uit het blad "Mijn Hobbykaart".
Maar ook nu weer naar eigen idee aangekleed!!


Aan de voorkant van de kaart heb ik een extra flap gemaakt.
Deze heb ik deels bewerkt met materiaal uit het blad en deels met zelf toegevoegd materiaal.

Hier onder weer een aantal detail foto's.
Voor een vergroting moet je even op de foto klikken!!










Tot slot een foto van bovenaf genomen zodat je goed de extra flap aan de voorkant ziet!!


Zelf heb ik nog designpapier, bloemen, lint, strikjes, kanten onderzettertje en parelsteentjes toegevoegd.
Ook heb ik nog een aantal vlinders uitgestanst.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden.
Mijn andere kaartje van de "make to me" serie ligt te drogen.
Deze houden jullie nog van me tegoed.

Bedankt voor het langskomen!!
Groetjes Noriko


12 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko
```````````
Wat een drama met reageren.
Hopelijk lukt het.

Maar je heb weer een dotje van een kaart geplaatst.
Echt schitterend mooi.


Gr Leen

KarinsArtScrap zei

je kaart ziet er prachtig uit noriko.
je kaart is heel apart, leuk om tezien.

groetjes karin

Erica ♥ zei

Het komt zo weer uit je handen gevlogen zeg, wat prachtig weer.

Ik had ook problemen hoor, ik kon geen enkele reactie plaatsen gisteren...

Grtjs Erica

Tinie zei

Wat maak jij prachtige, sfeervolle kaarten, ik vind ze keer op keer schitterend!!!

Groetjes Tinie

Liefs Ineke zei

Hoi Noriko, je hebt er weer iets geweldigs moois van gemaakt.

Geweldig hoor.

Groetjes van Ineke

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart! Heel mooi van kleur en met zoveel schitterende bloemen. Leuk om naar te kijken...

Groetjes, Loes

Dora zei

Bij jou kan het wel...het plaatsen omdat je eerst moet klikken op reactie plaatsen..is daar meteen mogelijkheid onder het bericht en heeft die persoon anoniem kunnen plaatsen uitgeschakeld...dan kan het niet...maar bij deze wat een geweldige creatie weer!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Noriko, je fantasie is grenzeloos. Geweldige combinatie en kleuren.
Ja ook ik had problemen maar via een tip lukt het nu weer.
Groetjes Marja

Agnes zei

Wat een origineel kaartje heb je weer gemaakt! Heel erg mooi!
Het was idd een drama bij blogger maar kan nu ook, via 'n tip, weer reacties plaatsen.
groetjes, Agnes

Marlies zei

Wat heb je weer een super mooie kaart gemaakt! Ik hoop ook dat alle problemen met blogger opgelost zijn!
groetjes, Marlies

Pet73 zei

What a cool card! So many pages to unfold and so many things to discover! Wow!

Riet zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Noriko.

Liefs Riet.