Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



10 mei, 2011

"Nog meer"

Hallo allemaal!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wat een leuke en lieve reactie's heb ik gister gekregen op mijn cup cake kaart.
Omdat hij zo in de smaak viel heb ik nog maar een taartjes kaart gemaakt.
Nu heb ik ervoor gekozen om een kabinet kaart te gebruiken.
Ook dit is weer zo'n leuk knipvel met allerlei labeltjes en randjes waar je lekker mee kan varieren.


Ik heb de cup cake stans van Marianne gebruikt.
Ook heb ik uit creatables de hartjes, vlinder, swirl en label mal gebruikt.
Ik heb alles lekker in de kleur gehouden van het knipvel.

















Ook vandaag ontbreken de detail foto's niet.
Dus er even op klikken en ze worden vergroot.


Natuurlijk hoop ik nu ook weer op reactie's.
Het is zo leuk om ze te lezen!!

Voor iedereen nog een fijne avond.
Bedankt voor het langskomen en tot snel.

Groetjes Noriko



12 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Noriko, wat een prachtige, geweldige kaart heb je gemaakt. Heb ik nog niet eerder gezien. prachtige layout. Ook je vorige, want die had ik gemist. heel mooi. Stijlvolle kleuren.
groetjes Marja

Loes Oorschot zei

Alweer zo'n prachtige kaart die ook heerlijk is om te zien! Heel mooi van kleur en schitterend versierd.
Je gaat goed zeg... leuk!!

Groetjes, Loes

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko
```````````
Wat een lief , schatig kaartje.
Ook de kleur heel mooi.
Het is echt een beeltje.


Gr Leen

Marlies zei

Een prachtige kaart, zoveel leuke details! Je kaart hieronder is ook echt geweldig!
groetjes, Marlies

Martha zei

Wat een geweldige kaart met prachtige details!!
Groetjes,
Martha

Neline zei

Deze is ook weer prachtig, hele mooie details weer.
groetjes
Neline

Liefs Ineke zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Noriko. Ze worden steeds mooier. Geweldig mooie kleuren.

Groetjes en veel liefs van Ineke

Dora zei

Ow deze vind ik heel erg mooi!

Unknown zei

Hoi Noriko, wat mooi deze kleuren combinatie van deze kaart en super geworden en je vorige kaart ook al zo mooi, Het is leuk om cupcake's te verwerken op kaarten.
Ga je spotten hoor dus gelijk mij maar aangemeld.

OP mijn blog nu een verrassingscandy kom gerust eens langs.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Agnes zei

Wauw, wat heb je weer mooie kaartjes gemaakt de afgelopen dagen! je gaat als een speer..... en ze zijn allemaal even mooi!!
groetjes, Agnes

Riet zei

Ohhhh wowwww Noriko,wat een schitterende kaart,leuke plaatjes,mooie details.
complimenten hoor.

Liefs Riet.

Pet73 zei

Gorgous! What a beautiful colour combination! And all the wonderful embellishments! Love the DIN Lang format (not every card has to be a square)!