Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



23 april, 2011

"Oepsie foutje"



Het is toch net zomer buiten!!
En we treffen het want met de paasdagen blijft het ook zo, dus dat word lekker genieten.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
De titel zegt het al.
Op deze kaart staat een foutje.
Heb hem inmiddels herstelt, maar zag het toch te laat!!
Het knipvel is een piramide vel van Pyramid.
Het leuke van deze vellen is dat er ook randjes en labeltjes bij zitten.
En nu komt het, de kaart moest er één worden voor beterschap.
Deze witte tekst sticker had ik er inmiddels opzitten.
Ook was er een label met speciaal voor jou, maar vond het plaatje daarvan niet bij het geheel passen.
Ik koos voor het label dat er nu opzit, gewoon leuk dezelfde afbeelding als de piramide.
Tja kijk maar naar de tekst je voelt hem al aan komen.
STOM HÉ!!!!!!!


Zo zie je maar soms ben je zo in de ban van een plaatje dat je even de tekst vergeet.
In middels heeft het zich opgelost.
De tekststicker heb ik eraf gehaald en is het toch een felicitatiekaart geworden.

Voor iedereen nog een fijne avond gewenst en tot snel.
Groetjes Noriko




7 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko
```````````
Jij heb het over een foutje.
Maar het is anders weer een prachtige kaart geworden hoor.
Ik doe het je niet na.
Hij is echt toppppppppppp.
Even als de kleur , heel mooi.
Gr Leen

Agnes zei

Gelukkig heb je het goed op kunnen lossen, die sticker teksten laten zich goed verwijderen.
Het is een prachtig kaartje geworden!
Fijn paasweekend en groetjes, Agnes

Dora zei

Volgens mij hebben we dat of zoiets allemaal weleens gedaan..plak er iets overheen...niemand die het ziet...een mooie kaart!

Wilma zei

Hallo Noriko,
Om je "foutje" te ontdekken moest ik de foto wel vergroten...hihihi.
Misschien had je dit MOOIE kaartje toch nog kunnen gebruiken voor iemand die ziek "was" op zijn verjaardag ☺☺☺
Gelukkig maar dat je tekststickertjes redelijk makkelijk kunt verwijderen, toch?
Nog hele fijne en ☼-nige paasdagen toegewenst.
Liefs Wilma

Riet zei

Wowww Noriko,wat een prachtige kaart.
foutje maken we allemaal we eens,het is ook handwerk.

Liefs Riet.

Martha zei

Het zou mij ook kunnen gebeuren :-)
Het is een mooi kaartje geworden!
Groetjes,
Martha

Pet73 zei

Very beautiful! Wonderful colours and and papers!