Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



08 april, 2011

"Afscheidsboek"


Hallo allemaal!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gister kwam ik er niet meer aan toe om nog iets nieuws te plaatsen.
Maar hier zijn we dan weer.
En dit keer geen kaart!!
Ik had nog een paar foto's van dit boek.
Deze heb ik vorig jaar gemaakt voor een collega die afscheid nam.
Er was een afscheidsreceptie waar dit boek lag.
Alle collega's en vrijwilligers hadden een leuk, persoonlijk,en soms emotioneel stukje achter gelaten.
Tevens hadden we een aantal foto's voor haar in geplakt.


Tijdens de receptie kon iedereen nog een persoonlijke boodschap achterlaten.
Naderhand heb ik het boek weer meegenomen om de foto's die tijdens de receptie zijn gemaakt er ook nog in te plakken.
Om privacy redenen heb ik geen foto's van de inhoud van het boek gemaakt.
Om het boek echt een "persoonlijke tintje" te geven heb ik de initialen erop geplakt met transparante stickers.


Aan de binnenkant had ik met de creatable van Marianne een soort houdertje gemaakt waar een label in gestoken kon worden.
Hierop hebben we namens het dienstencentrum een boodschap gezet.

Ik vond het erg leuk om deze opdracht te maken.
Even weer iets anders als een kaartje.

Hoop dat  jullie hem leuk vinden.
Reageren kan natuurlijk via het envelopje of door op reactie te klikken.
Bedankt voor het langskomen en tot snel.

Fijne dag gewenst,
Groetjes Noriko



8 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Noriko,

Wat een leuk boek heb je gemaakt, dit is ook zo leuk om te doen en zeker om te krijgen.

Ik maak regelmatig kleine boekjes met foto's erin om cadeau te geven.

Liefs Marjon

manuela zei

wat een leuk boek heb je gemaakt
en zeer leuk idee en ook leuk om temaken en zeker leuk om tekrijgen zo mooi boek

fijn weekend

liefs
Manuela

Tini zei

Heel mooi gemaakt, wel super als je zoiets meekrijgt als herrinnering.

Gr. Tini

Anoniem zei

Hoi Noriko
```````````
Wat is het weer een prachtstuk.
Heel leuk gedaan.
Maak er een leuke,rustig weekend van.

Gr Leen

Marlies zei

Een prachtig boek heb je gemaakt, heel leuk details en wat een leuk idee!!
groetjes, Marlies

Martha zei

Wat een mooi boek is dit en een geweldige herinnering voor je collega!!
Groetjes,
Martha

Agnes zei

Wow, super mooi gemaakt Noriko!
'n Geweldig mooie herinnering voor je collega!
Groetjes, Agnes

Pet73 zei

Wow, this is beautiful! Love the combination of decoupage and embossing stencils!