Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



06 september, 2014

Shabby Chic Kerst


Lieve allemaal,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hebben jullie allemaal al die prachtige lijnen 
van Studio Light gezien.
Super mooi allemaal.
Ik ben er al mee aan de slag gegaan, en heb er een mooie combinatie van gemaakt.
De sterren zijn van Let's get Bizzee
en liggen eerdaags in de winkel.
Het papier is van de Shabby Chic lijn van Studio Light!


Ik heb 2 sterren gebruikt van Let's get Bizzee.


Op de bovenste heb ik een schudgedeelte gemaakt.
Ik maak deze van lege tape rollen.
Hierop gaat mica en de zijkant van de rol werk ik af met lint.


Op het midden gedeelte zit een mooie kerst tekst.


En tot slot de onderste hanger.
De basis is gemaakt met de mooie schaatsjes van Marianne Design.



4 opmerkingen:

Anja v K@@rten zei

Een Prachtige en zeer sfeervolle creatie met een Super kleurgebruik!
Creatieve groetjes, Anja

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kunstwerkje is het weer geworden.
Je kijkt je ogen weer uit met wat je ziet.
Schitterend gedaan.
Heb een fijne zondag.

Gr Leen

Erica ♥ zei

Mooie hanger hoor, heel gaaf ☺
Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Laura zei

Zooo mooi, jammer dat iedereen het niet in het echt kan zien, want dan is ie pas echt mooi.. ook qua kleur..
liefs van Laura