Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



21 februari, 2014

Bianca


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Deze kaart heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo mal.
Met deze mallen kun je hele leuke kaartmodellen maken.
Voor het design papier heb ik gekozen voor Maja papier.
Dit paste super mooi bij de gekleurde Bestie knipvellen.


Natuurlijk mochten Studio Light producten op deze kaart niet ontbreken.
De mooie vlinder en hart stempels zijn dan ook van Studio Light.
Ik heb ze gestempeld op het Design papier met Versamark.
Hierna bewerkt met Embospoeder van Adirondack in de kleur Cranberry.


En kijk nu eens naar deze mooie vlinder het is de STAMPSL55 van Studio Light.
Hij vliegt toch bijna van het papier af!


Zoals ik al liet weten zijn ook deze schattige hartjes stempels van Studio Light.
Het zijn de STAMPSL88.


En kijk nu dit schatje is ze niet om op te vreten.
Zulke lieve plaatjes zijn dit om te gebruiken.


En dan nog even een keer het totaal plaatje.
De Doobadoo mallen lenen zich er uitstekend voor om er enkele kaarten mee te maken.
En dan kun je ze heel leuk op een mooi kaarten standaardje plaatsen.

Ik hoop dat ik jullie weer op een idee heb gebracht dat je ook leuk met de stempels van Studio Light en andere materialen eindeloos kunt combineren.

Ik wens iedereen een hele mooie dag.



Lieve groetjes Noriko

5 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Wat een prachtige kaart Zus,voor Bianca.
Daar zal ze zeker blij mee zijn.
Echt weer schitterend gedaan.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leen

jolanda zei

erg leuk gedaan

Richtsje zei

Soms denk ik wel eens wat moet ik nu weer schrijven....vooral bij jou Noriko want hoe ik het ook wend of keer, je presteert het altijd weer! Schitterend, grandioos en zo fantastisch mooi gedaan! Puur genieten! Hoe bedenk je het altijd zo mooi?

Groetjes en een fijn weekend!
Richtje

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart met hele leuke details er is weer veel op tezien Noriko.

gr karin

Anita Meijer zei

Helemaal schitterend weer Noriko, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita