Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



12 december, 2011

"Green bells"


Lieve bloggers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hier de laatste van de serie van 3 groene kaarten met het Magnolia papier.


De klokken zijn weer gestanst met de 2 grootste nestabilitie ballen net als de hanger die ik ermee gemaakt heb.


Op deze kaart heb ik alleen gewerkt met verschillende stansjes, kant en bloemen.


Ook de binnenkant van de kaart is bewerkt.
De stempel is met groene stempelinkt gestempeld en bewerkt met embospoeder en de heater.


De stiksteekjes zijn gemaakt met de sew easy.
Om een mooie rechte lijn te krijgen haal ik hem langs een dunne metalen liniaal.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Voor iedereen een fijne maandagavond!


Lieve groetjes Noriko

24 opmerkingen:

Marjan zei

Zoals altijd heb je weer een erg mooie kaart gemaakt! De groen/wit tinten vind ik ik prachtig en ja... Weer veel Noriko details!

Groetjes, Marjan

Lenie Hempen zei

Hoi mijn Zus

Het is weer een pracht.
Heel mooi van kleur.
Echt een schitterende ala NORIKO kaart.

Gr Leen

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
op mijn "gemakske" ben ik al je gemaakte kaarten gaan bekijken vanaf ongeveer 1 december,
wat een juweeltjes zitten er weer tussen, gelukkig hoef ik niet te kiezen, want echt ik zou het niet eens kunnen!
Prachtig gedaan weer!
Groetjes van Daatje

Martha zei

Weer een pracht kaart!!
Groetjes,
Martha

Tinie zei

Ik hou me in en koop dit papier niet, maar het is prachtig! Wat heb je er weer een super mooie kaart van gemaakt, prachtig die details!!!

Groetjes Tinie

Thea zei

Prachtig en een goed idee van de sew easy. Dat ding ligt hier ook ergens te liggen.

Fijne avond,
Groetjes Thea

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart noriko, schitterend.

groetjes karin

Irene zei

Prachtige kaart met prachtig papier!!!!

Irene

Liefs Ineke zei

Schitterend gemaakt Noriko. Heel veel liefs van Ineke

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat is dit mooi Noriko. Prachtig deze kleuren groen/wit.
groetjes Marja

corryskaart zei

hoi noriko
zoals de vorige hebben deze kaarten iets speciaals en ik denk dat het komt door de mooie kleuren!
groetjes...corry

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje.... mooie kleuren!!! Ik vind hem erg chique....

arjette zei

Wat een prachtig kaartje!!! Schitterende kleur!!!

gr. arjette.

Tini zei

Het is heel mooi hoor, ik hou wel van zomaar in 2 kleuren, echt heel mooi gemaakt.
Gr. Tini

Unknown zei

Wat een prachtige kaart weer Noriko en super mooie kleuren

Liefs Nellie

marijke zei

dit is een hele stijlvolle kaart die je hier neergezet hebt

Willy's creations zei

Mooi...en wat een mooie kleurtjes heb je gebruikt!

Groetjes,Willy

Corrie zei

Schitterend Noriko!!!
Groetjes Corrie

Corine van der Zee zei

Gaaf kaartje weer Noriko en wat een mooie afwerking. Moet nodig eens met de stansen aan de gang!

Liefs Corine

jans zei

wat een mooie kaart ook de binnenkant is super en een heele mooie kleuren grt jans

JOKE zei

Wauwwww wat een mooie kleuren en wat een schitterende kaart!!!!
Super...
Liefs Joke

Berlinde zei

Prachtig kaartje Noriko, ook dat groen met wit is zo mooi!!
Lieve groetjes, Berlinde

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart! Heel mooi van kleur en echt schitterend versierd!

Groetjes, Loes

Riet zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt.
Vind dat papier zo mooi.

Liefs Riet.